Limited 2016: merk & model bekend!

Ik zat ook even te klooien met het openen van de lederen etui.
:smile:

1 like

Als dat mogelijk is dan de mijne ook graag. Ik ben hem kwijt geraakt door een foutje van een moderator :disappointed:
Of indien mogelijk mijn badges overzetten naar mijn huidige account

Best wel vreemd in deze tijd van ICT, dat men niet in staat is dit te herstellen. :confused:

1 like

Ze zijn er prima toe in staat. De beheerder is er alleen te beroerd voor om het even te regelen.

2 likes

En ik vraag me dan ook af hoe het nu is met de beloofde nieuwe mods, het weer heropenen van het O-T en het nieuwe verkocht onderdeel?? Lukt dit of niet??

Wie bent u, kennen wij u ?
Een beetje goedkoop aan Badges komen.:stuck_out_tongue::joy::wink:

2 likes

Beetje jammer dit !!! :cry:

Geintje Ben, je hebt m.i. gewoon recht op je opgebouwde credits. :slight_smile:

1 like

uiteraard :smile:.

Maar ik vind het vooral jammer dat ik mijn plaatsje in het " ervaring met " topic kwijt ben

Ja, is gewoon klote als je van de ene op de andere dag je positieve geschiedenis kwijt bent.:smiling_imp:

1 like

Ben zeer onder de indruk van dIt “compromis”, zoals enkele criticasters ons project wel eens noemden. Kan werkelijk niets negatiefs ontdekken en blijf er naar kijken, zonder de tijd te zien. :laughing:

Na de voorzetten van Chip en het projectteam, hebben we er samen toch iets moois en unieks van weten te maken. Waarvoor dank aan jullie allemaal :clap:

En…

8 likes

Toch nog een verbeterpunt. Maar dan op de pouch. De pouch wordt gesloten met een stalen pin. De onderkant van de pin aan de binnenkant van de pouch is niet afgedekt. Hierdoor kan het horloge beschadigd raken. Just my two cents of thought.

1 like

Ik heb één kritiekpunten kunnen vinden en een video review gemaakt:
Aevig Balaur HFLE quick review

5 likes

Well done! Tip: altijd van je af snijden :wink:

1 like

Zeker met een levusgevaaruluk mes! :joy:

1 like

Ik denk dat je daar wel een punt hebt. De kronen zouden imho er beter uitzien als die een polish hadden gehad. Wat me ook opviel: de dikte van de sluiting (in gesloten toestand). Dit is voor mij al een no-go. Ik had het plan om eventueel een blauwe non-limited aan te schaffen, maar daar zie ik vanaf.

Bedank voor je quick review!

1 like

Ik vind de lume niet tegenvallen

3 likes

Heb hem nu ook om de pols. Zit zeer comfortabel na er aardig wat schakels tussenuit gehaald te hebben. Micro-adjustment werkt uitstekend.
Moet zeggen dat hij in het echt nog mooier is als op foto’s.
Over de afwerking ook niets te klagen. Happy!

1 like

Ik kan vanmiddag eindelijk die van mij ook gaan uitpakken. Door alle positieve verhalen ben ik erg benieuwd.
Ik hoop dat hij niet te groot is voor mijn zeer smalle polsjes.

2 likes

Fijn te horen dat de HFLE2016 wel bevalt.

Het is enorm druk geweest hier met inpakken, verzendlijsten updaten, zendingen klaarmaken en de niet aflatende stroom klantcontact onderhouden.

Degenen die persoonlijk de LE hebben afgehaald heb ik gister de pouch per post nagestuurd.
Wel zijn er een aantal waarvan ik nog geen adresgegevens van heb die wel de bijbehorende pouch nog moeten ontvangen. Ik zal hen per PM hier nog om vragen.

't was me een genoegen jullie bij te staan voor de limited edition 2016.
Fijn feestdagen en een goed HFLE2017

Chip

19 likes