Dat zal je zeker meevallen!!
Een lotgenoot.
Hier zit hij ook om de pols vandaag.
Het was/is super om mee te mogen doen met de totstandkoming.
Het resultaat mag er zeker wezen
Vanavond zal ik hem stiekem op een ander bandje gooien
Lume
Mooi formaat voor jouw pols. Staat als gegoten.
iemand al ervaring met het āop tij lopen van zijn klokā mijn horloge wijkt meer dar 6 seconde af per dag . ondanks dat dat binnen de normen valt vindt ik dat veel. (ik ben een pietje precies) is daar wat aan te doen?
Ik heb de mijne afgelopen zaterdag om 12.00 uur gelijk gezet. Op dit moment, na zes dagen, (145 uur) loopt hij 15 seconden achter. Ik heb de indruk, dat in de eerste dagen het harder opliep en dat het nu steeds minder gaat schelen. Inlopen heet dat in autotermen.
nu 24 uur om ,ook in de nacht, precies op tijd gezet gisteren, loopt nu 9 seconden achter ,gaf dit gisteren op de timegrapher al aan bij binnenkomst , nu na 24 uur op de grapher geeft aan -7 seconden beat error 0,4 en de amplitude 295 als het te veel gaat worden dan even wat strakker af stellen ,zal ook te maken met het inlopen van het uurwerk maar volgens de spec mag het verschil veel groter zijn ,dus even nog een paar weekjes afwachten en kijken hoe het dan gaat.
Vanmiddag is nr 11 ook in Belgiƫ aangekomen! Zeer fraaie klok en perfecte afwerking. Hier dus een happy camper
Henk
Nr.22 zit als gegoten
Op de Isofrane.
[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/DSC_0658_zpseqrgykbb.jpg.html]
[/URL][URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/DSC_0670_zpsfwzus1uk.jpg.html]
[/URL]Ben dār normaal niet zo fan van, maar dit staat toch zeker niet verkeerd.
Nog steeds niemand op shark mesh het geprobeerd?
6 seconden??
Zelfs een horloge met COSC certificatie mag +6 seconden per dag afwijkenā¦
Je kan het laten bijregelen maar geen garantie dat het in alle posities preciezer zal zijn dan nu.
Op zwart leer.
6 seconden voor een standaard ETA. Man afblijven en in je handen wrijven van geluk.
Hier is nog een fan van de HFLE
Mooie foto, net een leeuw.
Is het ook ,gelukkig slaapt ze daar
mooie poes, een maine coon zeker?
groetjes Lenno
Yup, de kin geeft het een beetje weg volgens mij