Houders van AF zijn gewoon heel goed. Voor super zware banden zoals Rolex met loctite gebruik je beter een dikkere schroevendraaier met vlakke kop van 1.6mm.
Dan geef ik maar direct nog een tip, (hoewel dit zeer logisch kan klinken) Een fijn schroefje dat goed vast zit draai je anders los dan je een vijs uit de muur zou vijzen.
Je doel moet niet zijn met de eerste slag de schroef los te draaien anders breek je gewoon je schroefblad of nog erger verneuk je de schroefkop.
Zet de schroevendraaier mooi in de schroef, zet lichte druk bovenop de schroeven draaier en āzet aanā. Dan bedoel ik draai de schroevendraaier tot je spanning voelt (dus zonder dat de schroef zal draaien) en hou hem even aan. Je zal meestal de schroef voelen relaxeren. Wanneer loctite is gebruikt kan je zels een kraakje horen. Vanaf de spanning eruit is kan je hem met twee vingertjes losjes draaien.
Yeps! Het is sowieso supergaaf deel te maken van het proces, de kosten waren behapbaar, why not! Hier voornamelijk door de grootte van het horloge in combinatie type geen click. Heb een originele end sixties 36mm Wittnauer Supercompressor en dit is dan zeker wel heel huge op een 16,5 pols. Maar goed ik heb het project kunnen steunen, invloed kunnen uitoefenen, en uiteindelijk gaat een ander forumlid lol hebben van lucky nr8! Prima, bring om HFLE 2027, Iām in!
Ik denk dat de HFLE2016 wel een blijvertje is. Ik heb hem weer op de originele band gezet en dat zit erg lekker, daarnaast vind ik hem op de originele band ook het mooist.
Dit topic gezien de enorme hoeveelheid posts eigenlijk nagenoeg niet gevolgd, maar nu ik ze in het blauwe deel zie verschijnen begint het toch te kriebelenā¦