Limited 2016: merk & model bekend!

Haha, kerst is weer voorbij hé
Maar goed; verkopen met als reden dat je Rolex in de kast blijft door de hfle… Dan zou die 2 tientjes niet het verschil moeten maken…

But i know… Het is een beetje muggenziften dus ik hou er over op :heartbeat:

4 likes

Trouwens nog mensen die hun roll nog niet hebben ontvangen (België? )

@AEVIG-C of is nummer 49 wederom tussen de mazen van het net geglipt?

1 like

Staan er inmiddels al meerdere op dus dat is gunstig voor de 2e hands prijs :wink:

Dat mensen er meer voor vragen dan ze betaald hebben moeten ze toch zelf weten? De niet limited kost nu ook iets van 685? Waarom zou de limited minder waard zijn dan de niet limited?

Of het asociaal is of wellicht niet moreel verantwoord, dat is een ander verhaal…

Mijn nummer 7 blijft overigens gewoon bij mij. Zodra ik hem terugheb van Chip dan he :slight_smile:

Neemt niet weg dat je hier een mening over mag hebben :wink:

1 like

Niemand die zegt dat dit niet mag…

Hierover heeft men het wel. En terecht naar mijn bescheiden mening.

1 like

Met die massale dump (op komst) mag iedereen blij zijn te vangen wat ze zelf hebben betaald denk ik.

8 likes

Kunnen er hoogstens 50 zijn, valt wel mee :blush:

2 likes

x10=500

@AEVIG-C ik heb hem ook nog niet ontvangen :grimacing:
Mvg. Bertjan

Er waren gewoon veel impulsaankopers. Ik persoonlijk vind het een mooi horloge en draag het nu een aantal dagen, nog niet de drang gehad om een andere horloge om te doen. Ik ben blij met het eindresultaat en weet zeker dat de horloges die het nest gaan verlaten weer een liefhebber weten te vinden.

2 likes

Meer vragen heb ik ook geen problemen mee. Voor je aan meedeed zat er nog een risico aan hoe het daadwerkelijk zal uit zien. Je weet niet 100% zeker hoe het uit te komt zien. Voordat risico betaal je minder. Nu het ontwerp definitief is en je kan het zien (en geen renders) loopt je sowieso minder risico.

Maar als je voor de fun meedoet en het allemaal niet zo uit maakt en je gunt het je forumleden. Prima. je forumleden zal het altijd appreciëren.

en besides. Als er mensen zijn die meer voor willen betalen. Waarom ook niet?

1 like

Wat een gebrabbel weer. Als je het horloge niet voor minder weg wilt doen dan 500 of meer dan is dat zo.
Je bent niet verplicht om te kopen. En als iemand het er wel voor over heeft dan is er een deal. Zo simpel is het.
En al die meningen zijn inderdaad niet verboden maar ik noem het alleen maar de zoveelste topic vervuiling.
De mijne is niet te koop tenzij iemand 700 biedt.
:smile:

6 likes

Jammer als plekken in het limited project worden opgevult door aasgieren in plaats van mensen die echt het horloge willen hebben om te dragen. Denk dat er maar weinig mensen meer trek hebben om zo iets te organiseren als andere mensen alleen maar mee doen met het doel om winst te maken.

Is dit in het algemeen of in dit geval? Iemand die misschien 15 euro winst maakt lijkt me nou niet per sé een aasgier…

2 likes

In het algemeen. 15 euro is inderdaad geen significante winst.

1 like

Hier ook nog niet binnen, wacht morgen even af en dan zal ik Chip even mailen.

Kom op. Een vraagprijs van plus 25 is gewoon een eerlijke poging om de oorspronkelijke prijs te halen. Onderhandelingsruimte. Niet meer en niet minder.
Het is misschien niet eens jammer dat er nu een stuk of vijf te koop staan / hebben gestaan; het is eigenlijk doodnormaal. Het wordt pas echt schrikken als het tot en met 2017 uit zou komen boven de twintig of dertig. Dan is er wel wat aan de hand. Dat hoeft niet eens aan de HFLE te liggen, maar kan ook ontstaan door een omgeslagen stemming op dit forum.

2 likes

Waarom? Als ze verkocht geraken.

1 like

Helaas is mijn limited niet meer te repareren. Er zit een deukje in de dial, en sommige indices liggen iets schuin omhoog, waardoor er ruimte is tussen de indice en de wijzerplaat.

Heb van Chip het aanbod gekregen om een standaard balaur te ontvangen, of mijn limited terug te krijgen met een gratis lederen band. OF het geld retour.

Helaas houd het HFLE avontuur hiermee voor mij op. Ik heb niet voor de normale gekozen omdat de limited een stuk mooier is.

Wellicht koop ik er wel 1 in de markt, al zullen ze dan nooit meer “mijn” nummer hebben haha.

2 likes