Limited 2016: merk & model bekend!

Nummer 40 zal ook niet snel in het blauwe deel staan… Prachtig horloge dat comfy draagt, wat wil je nog meer :smile:

10/50 blijft ook!! alles blijft ,verkoop niets! :slight_smile:

Zo mijn laatste aankoop van 2016 is binnen :wink:

2 likes

Je hebt een “eight ball” gekocht?

1 like

Zoiets :wink:

2 likes

Je hebt de HFLE nr 8

1 like

Yep en die gaat NOOIT meer weg :wink:

3 likes

ik heb 28 en die gaat ook nooit weg

1 like

12 blijft ook in de kist als hij niet door mij gedragen wordt.

1 like

Schitterende foto bedankt voor het delen.

1 like

Mocht iemand zijn HFLE wegdoen, houd ik me aanbevolen, na het defect ontvangen van mijn HFLE blijft het toch kriebelen…

Blijft natuurlijk een raar verhaal maar ik ben dus weer opzoek naar een HFLE

7 likes

En alweer voorzien. Met dank aan Richard!

3 likes

Top voor je :thumbsup:
Krijgt hij nu toch een nieuw geboortebewijs en dan verder door het leven als zeven :interrobang:

1 like

Of nummer 7 nog beschikbaar is/of ik die nog wil weet ik nog niet, dacht vanochtend even een kleine reminder in het topic… Had niet zo snel verwacht al “beet” te hebben.

2 likes

Ik zit al een tijdje met dit in mijn maag.
@AEVIG-C Kan je me vertellen waarom je gekozen heb om de afwerking van de kronen af te wijken van de rest.
Op eerste blik dacht ik dat het aluminium was. Maar later denk ik dat het sand blasted is.
De afwerking van de kronen is anders dan de rest. Waarom heb je hiervoor gekozen?

Zijn er meer mensen die dit opgemerkt hab?

[quote=“Kenleaf, post:1710, topic:68714”]
aluminium
[/quote]

Dacht ik ook inderdaad.

1 like

Zo #3 is binnen en om de pols, eerste wat opvalt, de ring waarmee je de interne bezel kan verdraaien is STROEF!!! #7 was dat enorm soepel, eigenlijk te soepel en ik had de angst dat hij zou verdraaien door normaal gebruik. Enorm blij mee dus(nu).

Helaas heeft deze ook een stofje/vlekje op de dial bij de 3 uurs indice… Ben ik nu zo’n zeikerd of is dit toch wel heel bijzonder/veel pech?

Fotootje mss?

lastig op de foto te krijgen met een iphone… maar toch redelijk gelukt denk ik.

Stofje zit net bij de 3 uurs indice richting het centrum van de plaat.

2 likes

Geen zeikerd, ik vind het ook niet mooi. Zou er steeds naar blijven kijken.

1 like