Dat heb ik dus ook, maar vroeg me af of het nou aan mij lag of dat ik gewoon enorm veel pech heb?
Zal chip eens een mail sturen, afhankelijk van de reactie gaat hij naar het blauwe gedeelte of naar chip voor het verwijderen van het stofje…
Dat heb ik dus ook, maar vroeg me af of het nou aan mij lag of dat ik gewoon enorm veel pech heb?
Zal chip eens een mail sturen, afhankelijk van de reactie gaat hij naar het blauwe gedeelte of naar chip voor het verwijderen van het stofje…
Ik denk dat velen je een zeikerd zullen noemen. Persoonlijk zou ik het ook ergelijk vinden, vooral nadat jouw andere limited ook al niet perfect was.
Irritant stofje of is het een beschadiging? Op naar de horlogemaker of terug naar de fabrikant.
Ja dat kan ik niet zien, ik heb geen vergrootglas of iets dergelijks… Heb Chip al gemailed… weet niet hoe het bij jullie allemaal zit maar dit is een best groot stofje/vlekje/beschadiging van 1 mm, er zitten wel meer kleinere stofjes op de plaat maar dan moet ik de klok zowat tegen mijn neus aanhouden wil ik die zien, dus niet zo erg…
Ja mijn inziens, is dit niet acceptabel bij een horloge uit deze prijscategorie maarja, wie ben ik?
Vind ik ook
Bij mij gisteren bij het omdoen de band gebroken op de lassen vlak voor de pin, heb Chip al een mailtje gestuurd
neem aan dat dit wel opgelost gaat worden.
Gaat lekker met de HFLE2016
Jij hebt gewoon erg veel pech denk ik.
Heb je daarvan een foto?
die heb ik
op de derde foto goed te zien, waar er twee “kuiltjes” zitten hoort hij vast te zitten op de bovenste plaat ter weerzijde van het stalen “blokje”
Het lijkt wel of rechts de puntlas helemaal niet “gepakt” heeft.
Dat gaat goed. Is dit nu no 3 met gebreken?
Auw, dat doet pijn!
Damn…ik zou daar zo ziek van zijn. Hoop dat dit de enige is…
( Ik heb nr.8 namelijk )
Heb bij nummer 34 gelukkig nog niets kunnen ontdekken
Maar hoop wel dat die zwakke las van de sluiting niet bij alle banden problemen gaat geven.
Mijn spijt dat ik niet heb meegedaan aan de HFLE is inmiddels wel weg ,
Spulleke hoor
Ik had ook een beetje spijt maar nu niet meer, jammer dat de QC toch een beetje tekort is geschoten.
groetjes Lenno
Laten we nou niet doorslaan en de after sales afwachten.
Voor de duidelijkheid, ik heb er zelf geen.