Limited 2016: merk & model bekend!

Heb zelf alle vertrouwen dat het goed komt

2 likes

Met mijn LE is absoluut niks mis mee. Dus niet alleen maar negatieve stemmen

De aftersales is goed tot zover! Jammer dat niet alle onderdelen leverbaar zijn maar de wil om het op te lossen is er zeer zeker.

De “normale” balaurs hebben een andere sluiting toch? Niet dat dit veel zegt over de reserve onderdelen, want nummer 7 kan daarvoor gestript worden :wink:

Ik vind je geen zeikerd. Wel een pechvogel :worried: Ik zou me er ook aan storen.

1 like

@theelepel
Je bent geen zeikerd. Als je iets nieuw koopt moet het gewoon goed zijn,
Ik zou hier ook overgevallen zijn. Zelfs als het een limited is, had zelfs je “eerste echte” limited gewoon gerepareerd moeten worden. En zoals bij je eerste reactie, Ik zou niet eens gedacht hebben aan een 2e poging.
Aftesales bla bla. Ik ben niet bang om een zeikerd genoemd te worden.
Oplossen die handel! Ow ja zeker ik zou er dood ziek van zijn.
Ook mijn trek naar een Hfle is weg. Iedergeval bedankt daar voor :+1:
Maar dat was het al, :rofl:

1 like

Benieuwd wat je morgen zelf van deze reactie vindt!

5 likes

Dat stofje is zeer storend, zou ik dat ook zeket opgelost willen hebben.

Wel zie ik een aantal andere zuurpruimen in deze thread.
3 horloges op de 50 met een probleem (lijkt netjes opgelost te worden), en dan van die afgunstige reacties. Bah.

2 likes

Volgens mij gewoon dezelfde sluiting, dus kan gewoon vervangen worden.

OK mooi, alleen onze plaat is dus anders en de sec wijzer… hadden ze wel wat extra mogen bestellen:)

Verschil tussen een zeikerd en een pechvogel. Je probleem aankaarten mag zeker en dat je pech hebt staat vast, maar om het nou 50x te benoemen…

Zolang alles maar netjes wordt opgelost. Geef ze daar eerst de kanst toe.

De LE is nog altijd goedkoper dan het origineel. Dus je bent al gematst.

4 likes

Eigenlijk niet heel anders, Maar heb wel een beetje hoofdpijn :rofl:

Deze is van de standaard Balaur:

1 like

Wat is de overweging geweest om van de standaard sluiting af te stappen?

Voor zover ik weet, is het gewoon de standaard sluiting hoor.

Lijkt mij inderdaad exact dezelfde als op onze LE

Het is inderdaad dezelfde, maar wel anders als ooit geshowed in renders… denk dat @Gobert dat bedoelt?

Idd, daardoor de war gebracht. Maar wel fijn. Zijn er in ieder geval parts.

Da’s een redenatie die ik niet snap:

1. Volgens mij kon je het origineel op dat moment voor dezelfde prijs kopen;
  2. Voor een ‘matsprijs’ hoeft 'ie niet in orde te zijn?
1 like

Doorgaan wanneer je een afwijkend iets wil, moet je daar meer voor betalen. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat het origineel duurder was oorspronkelijk dan de LE (dit werd aangeboden om te ruilen?). Houdt dus in dat je naar mijn idee een meer dan redelijke prijs heb gekregen voor een zelf gecreëerd en uniek horloge.

Hoort het horloge dan niet in orde te zijn voor deze “matsprijs”? Nee, dat hoor je mij niet zeggen. Daarom zal het probleem waarschijnlijk kosteloos worden verholpen en mag je hier aanspraak op maken. Mag je een beetje begrip tonen? Lijkt me wel toch… Zolang het netjes wordt opgelost is er geen vuiltje op de dial… of eeh, aan de lucht.

Just my 2 cents.

5 likes

Inmiddels contact gehad met Chip, na het zien van de foto’s van de band stuurt hij een nieuwe sluiting op,
snelle reactie en goede aftersales, ik zei het al alles komt goed, Chip bedankt!

6 likes