Limited 2016: merk & model bekend!

Sluiting is inmiddels binnen, heeft 4 dagen geduurd, Chip bedankt, met de aftersales van Aevig is niets mis!

13 likes

Blijft toch een heel mooie HFLE

3 likes

Nou het vlekje is weg… Maar de soap continues… van een enorm stroeve binnenbezel verstel ring, kreeg ik het horloge terug met een enorm soepele verstel ring, geen probleem, paar keer per dag iets draiaen om hem perfect uitgelijnd te houden… Tot hij het niet meer te verstellen is en ik een knarsend, tandwielen over elkaar gevoel heb als ik de kroon draai…

Eens kijken hoe Chip reageert, begin het wel beu te worden, telkens 8,60 betalen en het horloge weer een tijd kwijt te zijn… Iemand de HFLE kopen als hij weer gerepareerd is? Of zou ik nu mijn geld wederom terugkrijgen om vervolgens nooit meer de HFLE 2016 te kopen?

Jij treft het ook niet echt hè?

Ik heb nog 0 problemen met de Balaur gehad gelukkig, gaaf ding. Zonde dat jij er zo wel problemen mee hebt…

Net op het moment dat ik toch weer besloten had om hem te houden want hij is zo mooi… Maar nu ben ik er wel helemaal klaar mee, dit is tevens het laatste wat ik erover zeg, ik wil chip wel de kans geven het netjes op te lossen namelijk, dat is tot op heden gewoon gebeurd. Nu zit ik echter niet te wachten op een reparatie…

1 like

Begrijpelijk, ik zou in jouw situatie hetzelfde denken/zeggen. Succes verder

Dat is echt echt balen.

Jeetje… Of je bent de meest onhandige gebruiker ooit, of je hebt echt heel veel pech.

Ik denk het laatste. Ik hoop dat het netjes wordt opgelost :wink:

Al het goeie komt in drieën…het slechte blijkbaar ook. Balen zeg. Het is een mooie klok, maar op die manier zou ik mijn geld terugvragen en er ook klaar mee zijn. Good luck!

Je had de HFLE LE “monday morning” heel speciaal.

Alle gekheid op een stokje, je hebt net pech, hopelijk wordt alles opgelost.

Chip vanochtend gesproken, ik had de keuze geld terug of reparatie, heb aangegeven dat ik er geen vertrouwen meer heb, nu ik 2 verschillende horloges in totaal 3 keer terug heb gestuurd…

Ik ga rustig aan een vervanger zoeken…

2 likes

Rustig doorzoeken…
HFLE2017?? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat is wel uitzonderlijke pech?
Anyway, ik zou er ook geen vertrouwen meer in hebben.

Suc6 met je zoektocht!

Prima service van Chip, maar het zegt voor mij wel wat over de kwaliteit van het horloge zelf… Wel heel veel gedoe, foutjes en quality-issues voor zo’n kleine oplage (die weer deel uit maakt van een grotere oplage). Niet hoe het zou moeten zijn, naar mijn mening. Zou het al niet accepteren van een horloge van zo’n 200 euro, laat staan van eentje die meer dan het dubbele daarvan kost.

1 like