Ben ik heel erg pietluttig als ik zeg dat ik dat logo van Bernhardt vreselijk vind? Dat Celtic lettertype is echt te lelijk. Alsof mijn stagiaire het in Word heeft gemaakt.
Dan heb ik liever de Sea-Gull M177. Alhoewel ik de horloges zelf niet lelijk vind trouwens.
Mensen hoe staat het er voor ? Is er al wat bekend ? Zou iemand contact op kunnen nemen met Steinhart, ik denk wel dat meerdere forum leden een Steinhart willen hebben ?
Mensen hoe staat het er voor ? Is er al wat bekend
? Zou iemand contact op kunnen nemen met
Steinhart, ik denk wel dat meerdere forum leden
een Steinhart willen hebben ?
" Uw voorstel moet helemaal kant en klaar (en dus uitvoerbaar!) uiterlijk 30 april 2009 bij de werkgroep binnen zijn."
En daarna moet er nog gekozen worden. Nog even geduld dus. (Ik weet het het is moeilijk.)
Mensen hoe staat het er voor ? Is er al wat bekend
? Zou iemand contact op kunnen nemen met
Steinhart, ik denk wel dat meerdere forum leden
een Steinhart willen hebben ?
volgens mij valt Patek niet echt (of; echt niet) binnen de prijsrange:
De prijs van de limited mag maximaal 450 euro inclusief alles zijn. Dus inclusief de doos, band, papieren, invoerbelasting, verzendkosten enz enz. Minder is beter.
Eventuele optionele extra bij te bestellen items (bv een stalen band) mogen hier buiten gelaten worden.
Een Patek voor 450euro? X( Waar kan ik me inschrijven!!? ;)(:P)
volgens mij valt Patek niet echt (of; echt niet)
binnen de prijsrange:
De prijs van de limited mag maximaal 450 euro
inclusief alles zijn. Dus inclusief de doos, band,
papieren, invoerbelasting, verzendkosten enz enz.
Minder is beter.
Eventuele optionele extra bij te bestellen items
(bv een stalen band) mogen hier buiten gelaten
worden.
Een Patek voor 450euro? X( Waar kan ik me
inschrijven!!? ;)(:P)
Als ik bij Atlantic op de site ga dan zie ik de modellen niet :(?
Ik zie wel welke modellen ( namen ) ze hebben maar als ik er op klik dan krijg ik geen afbeelding
Ik zie ook de Atlantic modellen niet, maar de paar die ik hier op het forum heb gezien zijn erg mooi.
De Davosa en Zeppelin horloges spreken mij ook wel aan. Ik ben wat minder gecharmeerd van Stowa.
De periode voor inschrijving van voorstellen is verstreken, de werkgroep neemt geen voorstellen meer aan. In de loop van de maand zullen de voorgestelde horloges ter beoordeling/stemming worden gepresenteerd.
De periode voor inschrijving van voorstellen is
verstreken, de werkgroep neemt geen voorstellen
meer aan. In de loop van de maand zullen de
voorgestelde horloges ter beoordeling/stemming
worden gepresenteerd.