Limited Edition Sinn 356 Flieger X Mercedes-Benz 20/100

Een geweldige Flieger, die je niet snel bij iemand anders om de pols zal vinden!
Ik heb een huis gekocht, dus er moeten helaas wat financiële middelen worden vrijgemaakt. 4 jaar geleden gekocht in een vintage horlogewinkel in Budapest, Hongarije. Nummer 20 van een gelimiteerde oplage van 100 stuks voor Mercedes-Benz. Alle 100 zijn destijds direct aan Mercedes verkocht en hebben niet in een winkel gelegen. Ten opzichte van de reguliere 356 heeft Sinn het dag venster en het Sinn logo op de plaat vervangen voor de bekende ster en Mercedes-Benz uitgeschreven. Na 25 jaar zijn de wijzers in het donker nog zo fel dat je bijna factor 50 moet gaan smeren.

Ik heb zelf erg dunne polsen en vond deze al net aan de grote kant. Daarom heeft hij voornamelijk in de doos gezeten de afgelopen jaren. Er heeft er sinds 2020 geen enkele meer te koop gestaan. Nu staat er toevallig, naast deze, nog 1 te koop in Duitsland voor een aanzienlijk hogere prijs. Dit is dus je kans!

Het verplichte (!) rijtje:

Merk en model: Sinn Flieger 356 Limited Edition Mercedes-Benz 20/100
Diameter: 38,5mm
Referentie: 356.1670
Leeftijd: 1999
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Januari 2020
Factuur en/of certificaat: Nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: Geen doos. Komt op zwart leer met een gesp in geborsteld staal die ik zelf direct bij Sinn heb gekocht.
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen in Utrecht
Conditie (krassen, werking etc): Uitstekend! Loopt goed en heeft voornamelijk in de doos gelegen.
Soort uurwerk en kaliber: ETA7750
Laatste onderhoud: Eind 2019
Vraagprijs: 1850

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

13 likes

Up!

Up!

Up en vraagprijs naar 1750!

Up!

Up en naar 1650!

Up!

Up en naar 1600!

Up!

Up en naar 1500!

Up!

Up!