Limited Edition team?

Tsja, geweldig om zelf de hand te hebben in een horlogeontwerp. Ik heb zelf best wat ideeen, alleen verder weinig ervaring met de rest van het traject. Wellicht geinteresseerden om de koppen bij elkaar te steken en een team te vormen voor een gezamelijke inbreng in de competitie?

Mischien ook leuk om hier in dit topic te brainstormen?

Wat voor horloge zit je aan te denken? Dress, tool, flieger, etc.

En opzich is het traject niet zo moeilijk hoor. Je maakt eerst een plan/ontwerp op een origineel model van een merk wat je leuk vind. Daarna contact opnemen met het horlogemerk en vragen of dit mogelijk is volgens de regels die we hebben opgesteld(Henrik heeft deze regels verteld maar die hebben we door de jaren heen gezamelijk bepaald). Je merkt dan vanzelf hoe bereidwillig het merk is en wat mogelijk is.

een Dress…een supermooie dress…thats it…

Er is niks mis met nog een team dat ook een ontwerp voorstelt toch?

Ruud

Lijkt mij ook ruud!

Geert begreep het denk ik niet goed, de Werkgroep is een ding, een groepje samenwerkende forummers die een voorstel voor de limited gaan doen een tweede.

Oke dan, ik dacht al dat ik iets gemist had. Bij mij is de interesse er in ieder geval om de krachten te bundelen met een aantal mede-forummers. Wie volgt? --> stuur even een PB