Limited horloges voor vrouwen?

Sorry, off-topic, maar wat? Sinds wanneer is dat en weet je ook waarom en wat nu? Da’s echt heel erg zonde!

O.k., on-topic:
Certina DS Action Diver 38mm

Tissot Seastar 36mm

Yema Speedgraf 39mm

Als je ergens een Anordain kan oppikken is de kans ook groot dat er niet veel van zijn. Ok, er staat geen limited edition of een extra getalletje op, maar who gives a f***?
Plaatje:


Mijn eigen exemplaar:

En als het zo fel niet mag zijn:

4 likes

Als je vrouwen met Speedy’s en andere Omega’s wilt zien kijk op IG dan eens naar:

https://instagram.com/omegaladiesclub?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Dit is toch cool?

4 likes

Ik vind stoere vrouwen met een Navitimer ook altijd positief opvallen

Nee

2 likes

hier een horloge dat affiniteit heeft met breitling…https://www.norqain.com/watches/adventure-sport-37mm-blue/ met een eigentijdse sportieve uitstraling. Ben Kuffer was lange tijd brandmanager bij breitling…en kwam met deze modellen…betaalbaar, gaaf…en ook een 37 mm serie dit is een vb

Welles

Wat een toeval, ik heb ook een vrij standaard herenpols, een Pro staat uitstekend en draagt heerlijk!

Dat was mij bekend, al vind ik dit een vreemde vergelijking. Een dresswatch hoort subtiel te zijn en een toolwatch hefty.

4 likes

Dat ik de dag mag meemaken dat jij een lans breekt voor een speedmaster. :joy:

What’s next? Breitling?

5 likes

love the green :wink:

1 like

Oh en natuurlijk de 38mm Nivada Grenchen Chronomaster Aviator Sea Diver

5 likes

Je zou mijn 16,5cm pols ook een damespols kunnen noemen. Dit is nu:

3 likes
1 like

Dit raakt echt close to home. Ik heb @Erik11 gisteren een strap opgestuurd zodat hij vandaag zijn nieuwe Breitling kan dragen omdat ik het een cool ding vind.

Ik verander in een liefhebber, getsie.

3 likes

Het is niet alleen lug-to-lug maar ook hoe de endlinks vallen, als het ‘male’ endlinks zijn dan steken ze wat uit van de lug-to-lug en heb je dus wat meer overhang, en met ‘female’ endlinks’ heb je juist minder overhang, dan vallen de endlinks binnen de lugs naar beneden.

(Correct me if i’m wrong)

Speedy op damespols kan best goed imo:

Nope.

Ik denk dat het punt is dat een dresswatch prima bij de notie van stoer past.

Zo vind ik Kingsmen stoerder dan Rambo.

Bovendien, als jij zelf niet stoer bent gaat je horloge je ook niet helpen.

1 like

Bij een vrouw? Bruur, hou op.

Niet limited maar zie je veels te weinig. Chronomat in 36mm. Stoer maar classy.

10 likes

De nieuwe 38mm panarai luminor due serie (voor vrouwen. ) Zeer de moeite waard

4 likes