limited horloges, wie heeft ze ook?

31 van 35

12 likes

27 van 50

4 likes

Fraaie foto!

Weer voor een beurt bij Sinn geweest, blijft een prachtig horloge.

5 likes

5 likes

Ach, wie een Dubois en zonen heeft, heeft alijd een gelimiteerd horloge.
Zij maken er n.l. maximaal 100 van elke serie, kom daar nog maar eens om bij de grote jongens …
:smiley:

p.s. wat maakt het uit of er nog 99, 999, of 999999 mensen rondlopen met hetzelfde horloge?

Ik zal ze ongetwijfeld hebben, maar ga ze niet allemaal nalopen. Nou ja zo uit mijn hoofd een PAM LE, Breitling LE, maar ik kijk nooit naar de nummertjes. Heb wel 2 horloges waarvan de LE 1 van 1 is :wink:
En een paar LE representors, zal in mijn Citizen en Seiko box ook nog wel wat tussen zitten.

Oale Boekestijn Fanboy

1 like

5 likes

Als onderdeel van dit trio:

6 likes

Nummer 30/137

9 likes

Onze eigen HFLE uit 2017, ik draag hem nog regelmatig met plezier.

7 likes

Gehad, nu alleen nog maar broodjes van de bakker

6 likes

Er is een verschil tussen limited en special edition bij Seiko. Ik dacht dat deze 1 jaar in productie is zonder vooraf gesteld limiet. Maar hier zijn vast meer geleerden in de Seiko ways of water. Hoe dan ook een beest van een duiker.

4 likes

Blijft toch bijzonder de Lunar Dude.
Zelf samengesteld of zo gevonden?

Numbered, not limited. Heb hem zelf ook. Wordt niet meer gemaakt. Gaat nooit meer weg.

2 likes

De tweede komt eraan, maar voor mij zijn het over een paar dagen deze twee:

8 likes

De lunadude was het oorspronkelijke plan ism meranom/vostok. De Noor Olé Dokka was initiatief nemer en ontwerper. Meranom hield zich niet aan tijdschema en de kwaliteit voldeed niet aan de afspraken. De stekker is er toen uitgetrokken. Meranom heeft het ontwerp alsnog gebruikt in losse onderdelen aangeboden. Dit werd geen gelimiteerde project. Olé Dokka heeft toen een doorstart gemaakt met https://www.micromilspec.com/

Dit werd een zwitsers uurwerk met betere ‘duurdere’ onderdelen.
Veel originele ingeschrevenen zijn niet meegegaan. Alle casebacks zijn volledig uniek met een zelf gekozen teksten.
De horloge is omgedoopt naar cosmodiver. Dit om verwarring te voorkomen

1 like

Ik heb Tom Clemence een mailtje gestuurd om te vragen hoeveel Photic Orca’s er circuleren. Ik verwacht ca 25.

7 likes