Ik zat even op de site van Pellikaan te kijken en kwam deze mooie witte wijzerplaat tegen.

Maar was het niet zo dat deze ‘grote’ kleine seconde alleen bestemd was voor de Limited van het horloge forum? 
Ik zat even op de site van Pellikaan te kijken en kwam deze mooie witte wijzerplaat tegen.

Maar was het niet zo dat deze ‘grote’ kleine seconde alleen bestemd was voor de Limited van het horloge forum? 
Pelikaan ff belluh?
Ik zat even op de site van Pellikaan te kijken en
kwam deze mooie witte wijzerplaat tegen.
http://i51.tinypic.com/2afbnnt.jpgMaar was het niet zo dat deze ‘grote’ kleine
seconde alleen bestemd was voor de Limited van het
horloge forum?
De horlogeforum limited heeft een zwarte wijzerplaat, misschien is dat het?
Kolere,
Die prijzen gaan ook flink de pan uit…
De horlogeforum limited blijkt (weer) een zeer goede investering !
Maar nog steeds uiterst hoog op mijn verlanglijst. Wat een beauty…
Bas
Ja volgens mij ook. Ik zal Hubert vragen alle witte wijzerplaten te vernietigen.
Ja volgens mij ook. Ik zal Hubert vragen alle
witte wijzerplaten te vernietigen.
Van wie was het intellectuele idee?
Beste forumleden,
Ik zal zelf even reageren, dat lijkt me helderder!
De versie van de PT2 met witte wijzerplaat en grote kleine seconde heeft net als de limited de eta 6498-1.
De PT2 in het zwart houdt de kleine kleine seconde en de eta 6498-1
De PT Flying Dutchman krijgt het speciale 3/4 brug uurwerk in vergulde versie. deze krijgt een nieuwe zwarte wijzerplaat met ook een grote kleine seconde. Deze platen zijn anders en nieuwe productie. Ook heeft dit horloge een andere prijs, nl 1600 euro. Het zelfde als het geboortejaar van Bernard Fokke (een van de twee flying dutchmans), die zo snel naar Java op en neer voer dat men dacht dat hij een pact met de duivel had. Zeker toen hij na zijn dood dit geintje nog een keer uit haalde;-). Dit uurwerk is voorlopig uniek en bovendien door een nederlander gemaakt(!).
De wijzerplaten die ik nog over heb van de ltd houd ik alleen voor evt garantie gevallen. Het ontwerp hiervan was overigens van mijn hand.
Groeten Hubert Pellikaan