Limited Seiko

Zag ik toevallig op het net deze Seiko voor de verjaardag van de koning van Thailand op 5 dec. 2007. Ik denk dat het een Seiko 5 is? Zo zie je maar hoe deze Seiko’s populair zijn.

Fleurige plaat!!

Groet Arno

Ik probeer hem te pakken te krijgen, waar heb je hem gespot Hennie?

Rob, op Google heel toevallig, ik heb de website opgezocht met veel moeite en die is: www.pantipmarket.com/fashion/picture/f6641899-2.jpg kijk maar of hij het doet.

Zul je wel heel veel je best voor moeten doen om daar aan te komen denk ik zo.:slight_smile:

Rob,op het andere forum zoekt ook iemand hem…:slight_smile:

Probeer deze link eens, Ik koop hem toch niet;).

http://www.tarad.com/dreamu/product.detail.php?lang=en&id=1312888#

Groeten, Tom Vreeken.

Die Robbie toch… :slight_smile: Laat je ons weten hoe het was, als je hem te pakken hebt gekregen?

Het is dus inderdaad een vijfje…maar wel een Limited Edition met saffierglas :smiley:

(:d

Yep, weer één in de skz-serie. Die serie begint steeds uitgebreider te worden met dikke duikers…

De deksel heeft een mooie inscriptie, en het Thaise gouden symbool op de wijzerplaat maakt hem echt heel erg apart.

Wat op deze site interessant is gaat niet alleen deze fraaie ltd, maar ook een Seiko premier automatic waarvan je je gelijk afvraagt waarom je die hier niet kan kopen, had deze elders ook al eens gezien.

Arjay

Welke Premier bedoel je Arjay?

OVer de verkrijgbaarheid: Seiko heeft het beleid dat de modellen die ze hebben niet wereldwijd verkrijgbaar zijn.
De automaten bijvoorbeeld. Die verkopen ze niet in NL, want de ervaring leert dat klanten (te) vaak terugkomen om deze af te laten stellen. Dat kost in de Nederlandse winkels te veel geld van het uurloon is hier hoog.
Dus gewoon een afweging van (service)kosten tegen opbrengsten.

De link die tjvreeken noemt toont er eentje eerst de Kinetic power reserve maar ook een automatic power reserve.

Arjay

site www.dreamUwatch.com Seiko premier SBB 005J20.

Arjay

De SPB005 wordt in NL verkocht. Kost alleen een ruime 900 euro en is hierdoor niet overal verkrijgbaar.

De andere Premiers zijn iets oudere modellen, die zijn ook in NL te koop.

Ah is dat de reden. Ik dacht dat ze anders de kinetics in de weg zouden zitten, de automaten zijn immers aardig wat goedkoper (en meestal mooier imho).

Overigens loopt mijn monster op dit moment slechts enkele seconden per dag voor :wink:

In het kader van uitbreiding van de skz serie.

Deze waren ook nieuw voor mij.

Rob heeft hem zelfs al :wink:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,66037

Ik ben benieuwd hoe die wijzerplaat er in een normale monsterkast uit ziet.

Niet dezelfde…:slight_smile:

Die van de koning komt eraan…

Er is ook een limited edition Oris voor gemakt. Helaas ss die een beetje conservatief.

En van Orient ook al ééntje.

De kleur geel is gekozen omdat de koning op een maandag is geboren, en de kleur voor maandag is geel…