Limited Tactico voor Spaans Seiko-forum

Ik kwam deze tegen, wordt door Tactico gemaakt voor Clubokies, een Spaans horlogeforum voor Seiko-liefhebbers, als trinbute aan de 6159-7001, ofwel de Grand Seiko Diver.

Volgens mij best goede specs: TMI SII NE15 movement by SEIKO, double domed saffierglas, gouden effecten, 1000m WR, saffier bezel, BWG9 lume, 42mm, 15mm dik en 48mm lug2lug.

En dat voor € 475,- incl. staal, rubber, NATO en tools. Best een mooi ding, vind ik.

Eric

3 likes

Mooi ontwerp. Kunnen wij hem ook bestellen?

1 like

Ik ben bang van niet…hier nog wat meer info en foto’s.

Eric

Tactico en Crepas is toch een samenwerkingsverband ?

1 like

Frits, klopt, is meer dan een samenwerking, is zelfs hetzelfde bedrijf, merken worden alleen anders gepositioneerd.

Mooie klok, zeker voor die prijs denk ik.

1 like

Zou willen dat we deze als Horlogeforum Limited hadden…niks ten nadele van het HF-project, dit is gewoon veel meer mijn smaak :wink:

Eric

1 like

Ons een beetje lekker maken met zulke plaatjes! :laughing:

Ontzettend vet ding!

1 like

Heel gaaf!

Vooral voor die prijs

1 like

Mooie prijs, maar ik vind dit echt drie keer niks. De tekst is te groot en de indices uit verhouding. Dit zou niks voor mij zijn. De rest van Crepas en hun Tactico TC2 vind ik wel gaaf :slight_smile:

Bedankt Eric, ik meende als zoiets begrepen te hebben van Ana. :+1:

1 like

Misschien is iets dergelijks dan een optie voor de volgende speciale HF uitgave.

1 like

Zou Ik zo maar geinteresseerd kunnen zijn. :grinning:

Jij ook al? :smile:

Best wel een beetje Crepas minded, als er een El Buzo of Le Grand voorbij komt is hij voor mij. :wink:

1 like

Leuk ding wel. Ben benieuwd in hoeverre de kast de mm300 zal benaderen :wink:

Oogt wel wat druk/rommelig

1 like

+1 Ziet er niet verkeerd uit. Mss paar details anders. Maar in hoofdlijnen fijne klok! Doe maar zo’n HF Limited!

1 like

Spanjaarden zijn toch ook wat drukker en rommeliger dan ons…?

Mooie duiker, waar kan ik intekenen voor een HF-limited uitvoering?

Zal het een temperamentvol horloge worden :wink:

1 like