Limiteds seiko

deze adverteerder heeft meerdere limiteds van seiko te koop…volgens mij redelijk duur :S

http://link.marktplaats.nl/326461831 (zie; bekijk meerdere adv.)

Cool, hij heeft die van de koning ook :slight_smile:

Ik dacht dt ikd e enige was…

En de groene heb ik niet eens.

En dat bling-ding heb ik niet gewild, die is mij té.

sjiek spul! Benieuwd of dat via MP gaat…

gewoon voor wat men bereid is te geven voor iets aparts dus :wink:

cool groene monster!!!

Er zijn voldoende groene te krijgen en een stuk goedkoper. Net als de rode in mijn ogen te ver doorgevoerde Monsters. En dan kom je bij dergelijke kleuren uit. Gewoon een zwarte of oranje is in mijn ogen de beste keus.

Teun111Kwiebes2 Schreef:

Er zijn voldoende groene te krijgen en een stuk
goedkoper. Net als de rode in mijn ogen te ver
doorgevoerde Monsters. En dan kom je bij
dergelijke kleuren uit. Gewoon een zwarte of
oranje is in mijn ogen de beste keus.

Teun,
je hebt een pb dringend!!!

Ik heb het al geregeld voor je Leen :wink:

Teun111Kwiebes2 Schreef:

Ik heb het al geregeld voor je Leen :wink:

tnx!

Geheimtaal?

Sorry, geen geheimtaal en ook off topic, even ter opheldering. Ik had vanmorgen een flink bedrag overgemaakt ivm een aankoop, maar per ongeluk gestort op de rekening van Teun111. Nu heb ik weleens iets van hem gekocht waar ik erg tevreden over ben maar als prestatiebonus was het bedrag toch iets te hoog :). Na gezoek en contact met mijn bank achterhaald wie bij het rekeningnummer hoort. Inmiddels opgehelderd en de euros zijn onderweg terug waarvoor dank!

Even on topic, ik vind de groene monster Seiko erg mooi en als ik er voor een redelijk bedrag aan kan komen…wel hoor. Ik vind de prijs uit de advertentie inderdaad wat aan de hoge kant.

Nu snappen we de “dringend!!!” :slight_smile:
foutjes kunnen gebeuren he!.. Blij dat je eea snel kon corrigeren.

on topic: Ik vind die groene ook wel vet maar voor dat geld dus even niet!

Ik heb de King seiko ook…330 euro in Thailand gescoord…

Prince heb ik in thailand voor 440 euro’s gezien en de groene monster ligt er voor 550 euro…

Hij vraagt er wel veel voor dus…

Te kleurrijk druk voor mijn grauwe smaak. En te duur :stuck_out_tongue:

Ik vind het ten opzichte van een zwart of oranje monster ook vrij duur. 800 euro extra voor een ander kleurtje wijzerplaat met limited erop:S Mijns inziens bezopen.