heb een catalogus van Linde ontvangen.
Ziet er uit als een soort stripboek.
Leuk om eens iets anders te zien dan gebruikelijke vormgeving van een catalogus.
Alleen… is het allemaal niet een beetje meer vorm dan inhoud?
De prijzen zijn niet mals, maar staan ze in verhouding tot de horloges?
Ach, wat geeft een horloge waarde? LW heeft in ieder geval een duidelijk eigen design en de afwerking is prima. Persoonlijk zou ik eerder een paar duizend euro neertellen voor een LW dan voor bijvoorbeeld een Rolex waarin ik qua design weinig vernieuwends in kan vinden.
Ik vind het een mooi merk, jammer dat er geen dealer in NL is want anders had ik hem zeker eens willen passen. Ik weet dat je er eentje kunt laten opsturen maar dat wil ik niet, moet je weer allelei creditkaart gegeven doorgeven enzo. Ik hou wel van dit soort aparte vormgeving, ook leuk vind ik de meet instrumente die je er op kunt klikken, zoals een duikcomputer die overigens ook erg prijzig is maar wel uitgebreid. En tja, prijs-kwaliteit verhouding? Die is sowieso weg bij heel veel merken, kijk maar eens wat je moet betalen voor Omega PO liquid metal.
WL heeft fraaie klokjes, vooral de groene 3-timer is geweldig mooi. Maar €5000 voor een ETA2893-A2 uurwerk…
Een nieuwe Rolex GMT-master II is in het grijze circuit vanaf €5500 te krijgen. Die heeft wel een minder apparte look, maar is waarschijnlijk wel waardevaster.