Altijd handig
Ik heb nu op mijn smartphone een atoomklok app …ook erg handig
https://play.google.com/store/apps/details?id=partl.atomicclock
Zeker!
Voor de Apple iFanboyz en/of diegenen die vinden dat Android niet helemaal de lading ‘smart’ van smartphone dekt, voilà…
De computer tijd is altijd met een NTP op de atoom klok gezet : Linux power
Kan ook gewoon met Windows hoor . Linux is wel wat beter vind ik ook haha.
FTFY…
Ik gebruik die site ook altijd voor gelijk zetten.
Ik heb de Watchville app voor het gelijkzetten, heb je meteen andere complicaties ook in één oogopslag.
Thanks, deze app kende ik nog niet. Daarnaast ook nog het horloge nieuws van een aantal bekende horloge websites overzichtelijk op een rij. Blij mee
En met handige ping ping pong voor het op de seconde gelijkzetten
Dat doet hij bij mij (op Android) dan weer niet? Kan het ook niet in de settings vinden? Moet je daar nog iets voor doen?
Die wist ik niet al kan het komen doordat ik Android heb, ik ga er eens naar zoeken!
Ik zou nog eens een echte atoomklok willen bezitten.
Waar vind je zoiets.
Heeft iemand een link?
Volgen op een website is wel een stuk voordeliger .
6000 dollar, nog vrij haalbaar ook?
De hardware-klok van je computer is niet zo nauwkeurig en drift best snel. Je bent afhankelijk van het interval waarmee je pc synct met NTP. Dan moet je of handmtig eerst sunchroniseren of toch een dergelijke webite gebruiken.
//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netH//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net
Voor 8 € een radio-piloted klok van Aldi heb ik een paar weken geleden gekocht.