Linkedin groep gestart voor bezitters van vintage horloges en/of vintage auto's

Veel bezitters van oude horloges interesseren zich ook voor oude auto’s (of bezitten er 1 of meer) en vice versa. Voor diegenen, die Linkedin gebruiken om hun netwerk uit te breiden en ervaringen/tips te delen, heb ik gisteren op Linkedin een groep aangemaakt: ‘The Vintage Cars & Watches Owners Group’. Nota Bene: het is een en/of groep, d.w.z. als je niet in (klassieke) auto’s geinteresseerd bent, kun je je in deze groep natuurlijk tot bijdragen op het gebied van horloges beperken. Of misschien ontdek je gaandeweg wel het vele moois dat er op het gebied van ‘çlassic cars and youngtimers’ te zien is en wat er op dat terrein allemaal in Nederland en daarbuiten gebeurt…

Na inloggen bij Linkedin kun je je bij deze groep aanmelden via http://www.linkedin.com/groups/Vintage-Cars-Watches-Owners-Group-4945282?gid=4945282&mostPopular=&trk=tyah

Ik ben benieuwd naar jullie aanmeldingen en reacties!

Beste groeten,

Xavier

'k Ben van vintage horloges EN vintage auto’s. Maar niet van Linked In; ik ben niet belangrijk genoeg om met de wereld te delen wat ik op professioneel of zakelijk gebied doe. Dus, veel succes, maar zonder mij.

Menno

Hallo thieuster, bedankt voor de succeswensen. Niet iedereen vindt Linkedin interessant, en dat is natuurlijk ieders c.q. jouw goed recht. Zelf ben ik ook niet erg belangrijk hoor, zo ben ik bijvoorbeeld niet te vinden op Facebook, daar voel ik mij niet thuis, maar via Linkedin heb ik al vele mensen bijelkaar gebracht, zodat ze hun interesses en kennis konden delen.

Prettige avond,

Xavier

Ik hoop niet dat het inbrekersgilde deze website ontdekt :#

Goed intitatief, een aantal frienden van mijn hebben zich al aangemeld.
Vermoedelijk kunnen ze via linkdin wel goede zaken doen :)-D

Dag Xavier,

Leuk initiatief. Liefhebbers van vintage horloges en vintage auto’s zijn mogelijk ook liefhebber van… …vintage motoren (zoals ik)

Wellicht een idee om de groep overeenkomstig uit te breiden?

Heel veel succes.

Michel

Goededag Michel,

Zelf ben ik geen motorenman, maar ik kan de passie voor rijden op 2 wielen goed begrijpen. Hoe dan ook, feel free om je aan te melden qua horloge-interesse, en wat mij betreft mag je daarbij best wat info over motoren posten - ik ben niet zo streng :+!

Beste groet,

Xavier

mdevalk Schreef:

Dag Xavier,

Leuk initiatief. Liefhebbers van vintage horloges
en vintage auto’s zijn mogelijk ook liefhebber
van… …vintage motoren (zoals ik)

Wellicht een idee om de groep overeenkomstig uit
te breiden?

Heel veel succes.

Michel

vouwfietser Schreef:

Ik hoop niet dat het inbrekersgilde deze website
ontdekt :#

Goedenavond vouwfietser,

Ik ga ervan uit dat het genoemde gilde niet intelligent genoeg is om e.e.a. op het spoor te komen :#. En aan de forumleden die daar toch bang voor zouden zijn zou ik willen zeggen; meld je dan gewoon niet bij deze groep aan, no problem!

Beste groet,

Xavier

@ Allen,

Wellicht is deze pagina leuk om je netwerk wat meer fysiek uit te breiden!
Ik vind het een leuk initiatief!

Vriendelijke groet van lid nummer 1,

Michiel

Leuk, ik ben van de partij (al staat de horloge hobby momenteel op een laag pitje).

Ben benieuwd wat er allemaal voorbij gaat komen!