Links of rechts eruit

Weer aan de twijfel.
Uiteindelijk wil ik maar 2 stuks overhouden. 1 voor doordeweeks en 1 voor het weekend.
De DD blijft zeker. Gmt zien we nog wel en zou ik dan kunnen wisselen in het weekend

Maar 1 van deze 2 zou sowieso blijven als doordeweeks horloge (klus en werk) en zo intensief ben ik ook weer niet :see_no_evil: wel lomp. Breitling zou ik niet zo erg vinden als die zou beschadigen. Liever niet natuurlijk. Zeker erg mooi de 42mm SOH. Maar de DJ draagt echt wel een stuk fijner.

11 likes

:point_up:

Case closed

12 likes

Wat @Vinner zegt.

En hij is mooier.

1 like

Links eruit

1 like

Breitling eruit wmb

Maak even een polletje! Is wat overzichtelijker

2 likes

Sluit ik mij bij aan

2 likes

Metoo!

De Breitling eruit uiteraard… DJ rules!

Ben ik nou de enige die gruwelt van zo’n DateJust? :see_no_evil:

5 likes

links!!

Zou de Breitling houden, maar dan op rubber leggen. Veel comfortabeler en wat meer ‘tool’ look.
De datejust vind ik iets te ‘chique’ om als doordeweeks te dienen, zeker wetende dat deze de prijs van de Breitling x2 is. :grin:

1 like

Hoewel ik ze ook beide in mijn collectie heb, zou ik de DJ houden. Neemt niet weg dat de Breitling een erg fijn horloge is.

Links weg. Geen seconde twijfel.

Weg met links @Lucky-Luke

Breitling eruit, no-brainer @Lucky-Luke!

Breitling eruit!

Zou ze alle 2 weg doen :innocent:
Geen idee wat voor klussen u doet, maar een Invicta is dan een prima oplossing, draagt ook prettig!

5 likes

Die Breitbling altijd lelijk gevonden. Eruit met dat mormel.

Zeg nou zelf, Rolex bekt ook gewoon lekkerder dan Breitling. Dat dus.

Doen we geen polletje?
Ah fuk it, maak ik wel even. @RLC ligt nog te slapen… :wink:

Help @Lucky-Luke zijn keuze maken! Welke ‘moet’ er weg:

• Breitling SOH
  • Rolex DJ
  • Beiden

0 stemmers

Ik ben geen waarzegger, maar ûh ik vermoed dat de meeste stemmen naar de SOH gaan. Tja, Rolex hè. :wink:

4 likes