Soms stem ik rechts , soms links, en mijn stemgedrag bepaalt aan welke kant ik het horloge draag
Rechtshandig, maar
+1
Wel, een links horloge aan de rechterpols en een rechts horloge aan de linkerpols natuurlijk.
Gezien we de laatste jaren wat minder de dingen in vakjes mogen bekijken, heb ik soms ook wel gewoon een neutraal horloge om m’n ehm…
… middelpols?
![]()
Oud topic al, maar toch … ik draag 'm hoofdzakelijk links omdat ik rechts ben én veel op m’n alu Macbook leun en dat krassen veroorzaakt. Maar als ik niet werk, dan draag ik rechts want rechts gebruik ik meer dus windt het horloge sneller op. Da’s meestal op vakantie, maar dan … wissel ik weer regelmatig af om witte polsklokkies te voorkomen. Moraal van het verhaal, lekker dragen waar het uitkomt. ![]()
Als linkshandige om de linkerpols. Net zoals ik heb leren eten met een vork links en een mes rechts. Dus waarschijnlijk: omdat het zo hoort.
Ik ben rechtshandig en draag meestal twee horloges, rechts en links
Ik ben linkshandig en draag mijn horloge ook links.
Ik heb ooit een Tag een paar keer moeten laten fixen omdat ik meerdere keren een pushpin kwijt was, merk wel dat het horloge op je “sterke arm” meer op zijn donder krijgt.
Ben daarom rechts gaan dragen maar vond het niks, ik kon er op de één of andere manier maar niet aan wennen…
Linkshandig (en linksbenig) dus horloge om de linkerpols! ![]()