Ik heb deze in het blauw staan.
Echter begrijp ik je keuze van een linnen helemaal!
Een date zou ik niet doen zeker met een smooth bezel valt de DJ kleiner en de date nog kleiner
Ik heb deze in het blauw staan.
Echter begrijp ik je keuze van een linnen helemaal!
Een date zou ik niet doen zeker met een smooth bezel valt de DJ kleiner en de date nog kleiner
Ik heb om 3$ die fucking plaat mis gelopen hè! Puur omdat ik lam was en sliep als een beer in winterslaap! Gvd
Wat @HanDavinci al schreef, ik koop een dergelijk horloge waarschijnlijk voor het leven (geen flipperaar). Een linnen dial vind ik wat speelser overkomen. Date of dj, ik moet ze eerst gewoon eens beide om de pols hebben.
Ook in Purmerend welkom mocht je willen passen
Kijk dat is al dichterbij😅
Stuur maar pb. Slap ouwehoeren goede koffie👍. Altijd welkom
Liever dat dan lam achter eBay zitten en een dag later huilend voor je PayPal scherm. Believe me.
Zorg dat je ze beiden past, want ik ben het met @neetje11 eens over de maat. Een gladde bezel draagt vele malen kleiner dan een fluted.
PayPal en ebay dodelijke combi! Heeft me al veel geld gekost zelfde als die klootzakken die bedachten dat je kan pinnen in de kroeg!! Hee nog 20! Van de 50 na het stappen! Rekening -200
Succes met je keuze!
Binnenkort @HanDavinci Met op zijn linnen dial een hompje vlees geschilderd door meneer Rubens.
Mooi zo met die brick band!
Aan de lume te zien lijkt het wel een relume (vanwege de wat felle kleur en op sommige plekken ietwat scheef tov de markers). Of zie ik dat verkeerd?
Zie je verkeerd, de foto vertekent wat. Is 100% origineel vergeeld tritium, uv getest
Ok, dacht het voornamelijk door de plaatsing van de dots. Dat lijkt op de foto een beetje slordig tov de markers, maar wellicht vertekening.
Volledig goede deze 168.027, uit tweede hand
Geweldig horloge.
Prachtige Seiko.
Dude…
ik weet dat jij zoiets eerder met een golden shower associeerd