Beautiful omega
Prachtig!
Welke ref. is dit?
Thanks! Krijg er regelmatig vragen en pbās over.
Het is een omega constellation ref. 168.027 uit 1966. Deze kastvorm wordt ook wel āC caseā genoemd. Dit is de versie met linnen wijzerplaat en een witgouden geribbelde bezel. Je hebt ze ook met gladde stalen bezel en normale wijzerplaat.
Het uurwerk in deze is een caliber 564 met datum. Je hebt dit type ook met andere uurwerken die zowel een dag als datum aanduiding hebben.
Hopelijk heb je hier wat aan
Ik word hier zo warm van
Thanks!
Erg mooi
Potverdikkie wat zitten hier een pareltjes tussen
Altijd gedacht dat de sub mijn favorite was maar nu ik zoān dj met bruine leren band en linnen wijzerplaat zie ben ik toch wel verkocht
Wat een verschrikkelijk kwijl topic is dit zeg.
Schitterend gewoon. Ik wist dat ik ooit een linnen dial wou hebben.
Maar hier doorheen scrollen is gewoon sado masochisme.
Ik ga lekker nog een keer kijken vanaf het begin. Gewoon omdat het kan.
Weet iemand hoe ze een linnen wijzerplaat maken? -of heeft iemand een filmpje/linkje hiervan?
Ik neem aan dat hij gedrukt wordt. Maar goede vraag
@Harpoen attendeerde mij op dit leuke topic.
Dan laat ik hier een leuke oude Benrus zien met een heel mooie linnen plaat.
Aanwinst
Heel mooi, wel refnr is dit?
Edit: was al gepostā¦168.027
Wel erg grof linnen, deze Terra automatic (nee helaas geen Aqua Terra )
Loopt niet, dus ligt in de āto doā lade.
Linnen⦠Ik vind het wat oudbollig, maar ik denk dat ik het in het echt moet zien.
Waarom verkiezen jullie linnen boven een Sunburst? Ik kan begrijpen dat linnen mooier is dan een plaat zonder ābewerkingā maar het is mij net te 70ties.
Leg eens uit, waarom pakt een linnen dial jullie nou?
Bijvoorbeeld @Watch2Morrow Van een prachtige Sunburst DJ die de vintage DJ een moderne uitstraling geeft naar een Linnen dial⦠Ik snap hem niet zo goed eerlijk gezegd.