Linus41

Zonet een mooie Casio opgehaald bij @Linus41. Vlotte communicatie en gemakkelijk mee af te spreken. Een aanrader. Nog eens bedankt!

1 like

Horloge verkocht aan @Linus41. Vriendelijk, zeer duidelijk en vlot in reageren.Kortom: een aanrader! Bedankt en veel plezier met je nieuwe klokje.

1 like

Enzo, aka @Linus41 heeft een G-shock van me overgenomen.
Hij reageert heel snel, is duidelijk. Toen bleek dat de verzendkosten wat hoger waren en ik die voor mijn rekening wilde nemen had hij het resterende bedrag al bijgestort. Thumbs up!!
Bedankt!

Prettige snelle deal met @Linus41 kunnen doen! Stuurt snel op en communiceert nog sneller. Aanrader.

1 like

Vandaag een horloge in perfecte staat van @Linus41 ontvangen. Probleemloze, snelle en duidelijke deal tot volle tevredenheid. Voor herhaling vatbaar!:+1:

Mini Snow Monster overgenomen van @Linus41 snelle en correcte communicatie en het pakketje netjes ontvangen.

Voor herhaling vatbaar :thumbsup:

Keurige Tissot overgenomen van Linus. Precies zoals beschreven keurig verpakt aangekomen. Erg tevreden!

Linus41, in dagelijks leven luisterend naar de naam Enzo, heeft op meer dan adequate wijze een horloge aan mij verkocht. Het horloge voldoet zonder meer aan de beschrijving. De onderhandelingen verliepen vlot, fair en duidelijk. Toen het geld was bijgeschreven op de rekening van Enzo, volgde onmiddellijk de verzending en hij meldde me dat inclusief een fotootje van het CN23 formulier. Binnen 48 uur was het horloge al bij mij in huis. Hier zit een tevreden oude man te glunderen met zijn nieuwe aanwinst!

1 like

G-shock gekocht. Prettig contact, horloge netjes verpakt en zoals geadverteerd in nieuwstaat! Top!:+1:t2: Bedankt @Linus41

Suunto overgenomen van @Linus41. Goed en duidelijk contact, horloge netjes ingepakt en verzonden. Bedankt!

Na een fijne en snelle onderhandeling een zeer mooie Citizen overgenomen van @Linus41.
Nogmaals dank!

1 like

Timex Marlin van @Linus41 overgenomen. Goede verzending en fijne communicatie. Aanrader om zaken mee te doen. :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Linus41. Mooie vlotte deal. Een echte aanrader :+1:

1 like

Gisteren de Certina DS ontvangen die ik van Enzo heb overgenomen. Schitterend horloge, precies zoals omschreven, zo goed als nieuw (heb geen krasje kunnen ontdekken) en helemaal compleet! Daarnaast prima communicatie en zeer goed verpakt! Dit maakt het zo prettig om via het forum te kopen…:+1:

Enzo, bedankt!!!

Ik heb een Seiko SDGM003 van Linus gekocht.

Communicatieve verkoper, reageert snel en nodigde uit op WhatsApp verder te praten. Heeft het winterse weer getrotseerd en is mij 150km tegemoet gereden om de deal in person te kunnen sluiten.

Een aanrader en echt te vertrouwen!

Bedankt!

1 like

Seiko alpinist overgenomen van @Linus41. Zeer positieve ervaring. Snelle en duidelijke communicatie. Goede verpakking en horloge in zeer nette staat, precies zoals omschreven!

1 like