Goeiemorgen!
@ernst een batterij FAQ zou een keer een goed idee zijn denk ik. Ik heb mijn multi alarm ook ff opgegraven, batterijtje er in gedaan. Niet in nieuwstaat als die van jou , wel met een stemmig goud en bruin kleuren palet
een beetje geïnspireerd door goldie1709
Vandaag nog steeds de Tudor met mooie rolex oysterband
[URL=http://s913.photobucket.com/user/toontje-66/media/Tudor/20160508_115728.jpg.html]
Houden ? Hmmmm
Zo Jelle, wat een beauty!!!
Nooit meer verkopen deze Jenny. De prijzen gaan de komende jaren alleen omhoog.
Thanks! Heb gisteren even het glaasje gepoetst, ziet er een stuk beter uit. En dat Hi Swing uurwerk loopt zo mooi soepel. Leuk ding, maar denk dat de Caribbean’s wel aan hun max zitten qua prijsstijging toch?
Ik denk het niet
mooie dial, mooi geel, heerlijk voor de zomer ;)!
Hoi Jelle, ik verwacht dat de stijging nog wel even door gaat. Die Philip Caribbean van mij, is voor €2000 verkocht. Jij hebt een originele Jenny, dus ja… veel meer waard en je echt een hele mooie!
De economie trekt aan, dus ik verwacht dat mensen meer vaker en meer uitgeven aan dit soort horloges. Ik heb zelf de laatste tijd ook weer 8 vintage horloges gekocht.
Ik zou het horloge ook een servicebeurtje geven. Het zou zonde zijn, als de Jenny droog is.
Ja maar dit is geen ref.702 he, maar een ref.715. Tevens ook een Caribbean 1500 Hi Swing, dus wel degelijk een heel ander model. De 702’s zijn gewilder volgens mij. Maar de ref.715’s zijn wel een stuk zeldzamer, zeker van Jenny. Leuk detail aan de 715 is dat de bezel ook licht geeft!
Fijne zondag verder
Een oude Seamaster in al zijn eenvoud en met een aangetaste wijzerplaat.
Lijkt daardoor nog 10 jaar ouder.
Altijd mijn vakantiehorloge geweest tot ik hem op rommelmarkt in Berlijn voor 300 euro zag liggen. Exhorbitant in mijn beleving.
Maar toch sindsdien niet meer bij de ruige-, en wateractiviteiten om de pols
Frank
Dat klopt idd maar een 715 kast is ook niet slecht. Verder blijft dit een Jenny, het bedrijf bestaat niet meer en er zijn er niet zoveel meer van, zeker niet in deze staat. De wijzerplaat ziet er prachtig uit en zo moeten ze ook eruit zien.
Ik vind hem vintage genoeg. Volgens de regels kan hij volgens mij net niet
Thnx. Is inderdaad een heerlijk zomer horloge. Ben echt gevallen voor de patina van de wijzerplaat en wijzers.
Seiko Turtle weer eens om de pols, weinig om dus misschien dat ie toch het veld moet ruimen
Even een betere foto!