🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Bulova Sub-style automaat (maar volgens mij is hij nep en heb ik me laten bedotten :grinning::grinning:

(Maar als hij het deze vakantie volhoudt mag-die blijven)

Soort namaak namaak…moet niet gekker worden.

1 like

Uploaden…

Met dank aan @Inca voor het verhelpen van een klein ongemak deze weer om de pols! :ok_hand:

Ook ongemakkelijk is de originele Gay Frères band die ik er nu op heb. Werkt met een gesp en een stalen keeper (dus als een leren bandje met doornsluiting). Het losse eind (en de band is best lang) schuift steeds uit de keeper.

7 likes

Met dank aan @Inca voor het verhelpen van een klein ongemak deze weer om de pols! :ok_hand:

Ook ongemakkelijk is de originele Gay Frères band die ik er nu op heb. Werkt met een gesp en een stalen keeper (dus als een leren bandje met doornsluiting). Het losse eind (en de band is best lang) schuift steeds uit de keeper.

9 likes

ja, sorry, zal niet weer gebeuren.

1 like

Sorry verkeerde topic

De Constellation pie-pan op een nieuw lizard bandje. Het is nog even wennen, maar zit wel heerlijk.

12 likes

de Pontiac Memodate 1969 eta 2763

6 likes

Hij is binnen, nogmaals bedankt voor de tip :+1::+1:

17 likes

Wat gaaf man! Ben blij dat ik je ermee heb kunnen helpen! Staat niet mis zeg!

2 likes

Vet ding! waar stond ie te koop?

Dank je! Uhrforum :thumbsup:

Mijn gave Geoscope waar ik net de seconde ring en een nieuwe 24 uurs ring voor heb gevonden

14 likes

Topper uit de vintagecollectie hier: Dynamic.

12 likes

Tot net de Black bay, nu richting gym de oyster…Na verlekkerd koekeloeren op instagram naar vintage datejusts.

5 likes

Mijn beste,

Ik kan het mij goed voorstellen!!
Heerlijk is dat he!!
Lekker mijmeren, ontspannen koekeloeren en je gedachte de vrije loop laten.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Het voedt de verslaving ;)!

1 like

Zwart staat hem het beste. Ik heb de mijne op een zwarte croco gezet.

5 likes

De laatste tijd wat minder actief geweest op het forum. Komt mede door de rust die de aankoop van deze oude Jap met zich meebracht en drukte op andere gebieden. Na zelf vele bandjes gemaakt te hebben nu eens een bandje bij een andere collega bandenmaker gekocht, namelijk een zogenaamde Marine Nationale strap zoals die gedragen werd door de Nageurs de combat. Deze band, gemaakt van NOS parachuteriemen door @anon94081762EV heeft sinds ik hem heb niet meer van de turtle geweken, en dat is inmiddels alweer een week of 2 :scream:

Komt gedeeltelijk ook door het warme weer, maar hij draagt erg comfortabel en ze vullen elkaar geweldig aan.

7 likes