šŸ”’ 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Leuk NOS Orient 200m quartz duikertje…

5 likes

Jammer dat je maar twee polsen hebt

1 like

Ik ken iemand die soms drie horloges draagt, elke pols en een enkel. En ja, dat is echt waar.

Dat doet hij primair zodat als iemand vraagt waarom hij er twee draagt (elke pols), hij kan zeggen: ā€œIk draag er helemaal geen twee, maar drieā€ om dan tot hilariteit van velen zijn broekspijp op te trekken. Deze man bestaat echt, en loopt vrij rond. En mensen verklaren mij al voor gek met mijn horlogehobby…

3 likes

Hmm, waarom geen 4 dan…

1 like

De Vostok ā€˜Komandirskie 3133’ aka Chronodirskie.

2 likes

crosspost

13 likes

De Helva vandaag :slight_smile:

Fijne donderdag allemaal :slight_smile:

3 likes

Vandaag weer helemaal origineel :wink:
Cauny Submarine met handwinder AS 1803, zeer soepel lopend en perfect op tijd.

7 likes

Momenteel deze maar als het meezit komt er vanmiddag nog iets leuks binnen :slight_smile:

15 likes

Moeten we de afkickkliniek zo langzamerhand gaan bellen? Dit neemt zorgelijke vormen aan. :wink::wink:

3 likes

Lekker aan’t inslaan?

1 like

Hoe groot is de collectie inmiddels? Ik zie met grote regelmaat schitterende horloges voorbij komen!

1 like

Dank je en het valt mee, er gaat ook af en toe weer wat weg :smile:

Dat zie ik dan weinig voorbijkomen, hier op het forum tenminste :stuck_out_tongue:

Dat klopt, sinds de grote forum update zijn mijn ervaringen met verkopen hier niet echt geweldig meer (geĆÆnteresseerden die niet meer reageren, low ball offers etc. wel vaak van nieuwe of weinig actieve leden overigens)

Instagram, buitenlandse fora, Facebook en soms MP bevalt dan beter :thumbsup:

3 likes

Kan je dan aangeven welke kanalen je gebruikt? Mag ook via PB, dan kan ik die kanalen in de gaten houden om geen pareltjes te missen :stuck_out_tongue:

Vandaag:de Prinz Automatic PUW 1564, gisteren binnen, overgenomen van forumlid @Jurgen

met een ander bandje!

7 likes

Op dynamische donderdag nog steeds…

7 likes

6 likes

Yes, altijd leuk als de man van FedEx weer is geweest :thumbsup:

25 likes