šŸ”’ 2016: Welke vintage draag je vandaag?

10 likes

Mooie bril

Horloges snap ik niks van. Maar brillen ben ik goed in :sunglasses:

Maar je ziet de humor wel zitten met deze mooie Roleks :slight_smile:

Alhoewel het n wat klein horloge is vind ik ze erg leuk. Nou ben ik wat aan het rondneuzen naar n Kirovskie en kom wel erg goedkope exemplaren tegen. Daar moet wel wat mee aan de hand zijn…

Maar ik verwacht dat ik er ook binnenkort een kan laten zien…:grin:

Leuk, ben benieuwd! Let wel op idd want ondanks dat ze meestal niet echt duur zijn, staan er op de baai toch een hoop met een nieuw opgemaakte wijzerplaat, niet correcte kroon etc

1 like

Een nieuwe aanwinst, een Telda triple calendar met Venus 204.

14 likes

19 likes

@Guapo Ja, en ook zonder secondenwijzer :thumbsdown:

Net deze in elkaar ge-lego-ed; 6309 kast met 7546 quartz binnenwerk. :tools:

6 likes

Nieuw bandje, perfecte match imho :smile:

9 likes

He Jeroen…heb je er weer een terug gekocht??
Top hoor!

1 like

Ik wilde net hetzelfde zeggen als Leen; idd een mooie snorkel heb je weer aan de haak geslagen! :hugs::clap::+1:

1 like
12 likes

[URL=http://s913.photobucket.com/user/toontje-66/media/Tudor/20160617_211742.jpg.html]

[/URL]

12 likes

Yep. Kwam een nette tegen (N0 (1970), wel met een nieuwere Bulova kroon (Accutron logo) dan die er volgens mij op hoort) en kon hem niet laten liggen…

De vroegere modellen hebben overigens wel een mooiere caseback. Deze is vlak (zonder zwemster-logo), met jaarcode en tekst rondom.

1 like

Vandaag de Omega Seamaster bumper automaat jaren 50 ( Jeanot nog bedankt).

[URL=http://s380.photobucket.com/user/farfal/media/1%20Omega%20Seamaster%20bumper%20automaat%20jaren%2050%20-%20kopie.jpg.html][/URL]

13 likes

Vandaag een van mijn laatste aankopen: de Poljot Signal, wat een geweldig leuk machientje :slight_smile:

Fijne donderdag allemaal :slight_smile:

12 likes

Hij is zeldzaam omdat het uurwerk dat er in hoorde (URAL), met centrale seconde, is verwisseld door een standaard Molnija…

En weer lekker aan het werk samen… tikt keurig op tijd na een recente Service beurt :thumbsup:

10 likes