ïs ook nog geen negentig jaar dus moet nog even… Mooi & alles nog original zo te zien!
Deze moet ook es een foto maken met het originele doosje en 't instructieboekje
binnenkort gaat dit horloge trouwens de markt op!
Poeh -prachtige staat deze oldie en wat een fraaie arabische cijfers - vooral die twee zeg! Gefeliciteerd met je aanwinst. Ben zelf al jaren heel erg happy met de hameromega hoewel ik het dragen met dat gerammel er in ook weer niet echt kan waarderen
Da’s een echte classic weer. Donderdag klassiekerdag of zo? Heb hier een broer er van maar dan met net de ‘andere’ numerals en helaas een wijzerplaat die door iemand ooit een poetsbeurt lijkt gegeven. Bedankt voor de inspiratie weer
Zo die ziet er ook gaaf uit weet je misschien het jaartal ervan?
Toevallig bij deze wel ja - Was ook nieuwsgierig en hij bleek volgens een taxateur van Amsterdam Watch Company uit1946 te zijn
Heb toevallig ook een Snorkel maar dan een stelletje.
Mooi uit 1946, Hebben ze ook een waarde kunnen bepalen?
Natuurlijk maar op dat moment wilde ik hem verkopen en dan moet er natuurlijk ineens van alles aan zo’n horloge gerepareerd worden
Er staat er toevallig nu 1 op marktplaats (mooie prijs?).
als je van verguld of goud houd - ja denk ik. Is wel een beetje winkelprijs dus particulier mag iets lager liggen - hoewel ik garantie op classics altijd een beetje met een korreltje inschat
Fouter dan fout, ik weet het. Zo fout dat ie weer leuk wordt en daarom vandaag om de pols. Bitunia met Ruhla penanker uurwerk en fix-o-flex rekbandje. Ik heb veel werk aan deze gehad, maar nu loopt ie gelukkig goed.
Tweede nieuwe aanwinst binnen drie dagen:
Bulova Accutron op originele bracelet
Mooie Bulova Geerd
Dank je!
(Het is overigens Geert, met een T)
Leuk klokje, maar lijkt exact een Amphibia 090 kast?