🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Sorry natuurlijk :kissing_closed_eyes:

1 like

Knappe band, heb je een link naar dit specifieke model? :slight_smile:

Yep: http://www.horlogebanden.com/Vintage-Zadelleer-Oxygen-Horlogebandje-Lichtbruin-Matte/?classid=

Deze band is momenteel in de aanbieding :thumbsup:

2 likes

Top, bedankt! Ik bestel er ook ééntje :wink:

1 like

Idem

:innocent:

Mijn nieuwe aanwinst uit mijn geboortejaar 1973. Dolgelukkig!

21 likes

Mooi. Heb er ooit een gehad (ook 1973, ook mijn geboortejaar). Heb over deze nog even getwijfeld.

1 like

Dank @acour_jeroen. Ik hoefde niet lang te twijfelen over deze van @Hennie. Prachtig gereviseerd door Gerrit van Accutron.nl en het kostte mij maar 1 mailtje om een bak info over de revisie van hem te krijgen + de nodige foto’s. Hij blijkt uit Zwitserland en niet USA te komen, waardoor hij eigenlijk nog wat specialer is door de lagere productietaantallen. En belangrijker: hij bevalt me echt heel goed en door mijn 18 cm polsen maakte ik mij zorgen om de 36x38 mm case, maar dat valt door de zeer brede band bij de lugs heel erg mee. Ik ben echt volledig in mijn nopjes met deze Accutron Spaceview van Bulova.

2 likes

En volgens mij zijn ze inmiddels uitverkocht :smile:

1 like

Heeft die Pontiac Hydraulica 20 een Epsa Compressor/SuperCompressor case?

Ja dat is inderdaad de super compressor kast,deze heeft alleen geen crosshatch kronen maar gesigneerde pontiac kronen.

1 like

Mijn ‘nieuwe’ Kirovskie vandaag :slight_smile:
[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/IMG_3038_zpsxmbirbpc.jpg.html][/URL]

9 likes

Aweer een Altus

13 likes

Wow, een Nederlands merk met een SuperCompressor kast, hoe kom je eraan?

1601 voor mij. :+1:

Glenn

14 likes

Sorry,maar pontiac is geen Nederlands merk,het is een Belgisch merk.Er was wel een Nederlandse importeur.

Ik heb 'm gevonden op een rommelmarkt hier in Belgie.
Zie post ‘Pontiac Hydraulica 20’ in het vintage gedeelte.

1 like

Op het randje van vintage vandaag.

6 likes

11 likes

Prize winner met de grote P

14 likes

Deze vandaag eens proberen.

9 likes