🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Oude foto toch, hoop ik :grinning:

heb ik weer… hele jaar zoet geweest voor niks ;-(

Nope, brandnew met de oude band. :wink:

Vind die padded band toch te dik voor dit horloge. Eigenlijk moet er een dunne glanzend leer band op, maar kan ik zo gauw niet vinden in 23 mm…

1 like

Cauny-duikertje vandaag.

8 likes

Piet Piraat vandaag… :slight_smile:

Fijne donderdag allemaal :slight_smile:

8 likes

Delvina met Unitas uurwerk. Leuke wijzerplaat wel :slight_smile:

6 likes

Vandaag de prettig zoemende Omega Connie f300hz #blauw

8 likes

…en ik weet dat de datum niet goed staat…om stroom te sparen gaat ze op “stop” in de nacht…

Datum snelverzet toch? Als je maar niet rond middernacht gaat verstellen.

De linker vandaag:

12 likes

De frivole ZentRa Maxim!

4 likes

Vandaag de datejust. Blauwe plaat, blauw leer. Soms wil je wel eens wat anders dan staal :see_no_evil:

8 likes

Een Girard-perregaux Gyromatic

9 likes

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/P1030313_zpsqmgk5z7k.jpg.html]

[/URL]

11 likes

Wauw :blush:

Heel fijne kleur en effect - wijzerplaatjes de luxe… I Like!!! Deze Pierre Laro kwam met ongeveer zelfde structuur op zijn wijzerplaatje terecht in mijn klokkenlaadje, ook al omdat ik een nederlandse dagaanduiding beter wel iets vond hebben…

7 likes

Mijn Polerouter :slight_smile: Alleen nog een origineel glaasje nodig.

16 likes

Een Titomatic 5913 voordat de naam werd veranderd in Calypsomatic. Vandaag ontvangen en een zeer zeldzaam model met de ster op de wijzerplaat;

12 likes

Dit is wat ik heb liggen schoot me te binnen, de verpakkingen zijn alleen nog dicht en wil ik eigenlijk zo laten,
als je ff checked welk type glas je zoekt en hij zit er bij dan…
Heb ze indertijd als lotje gekocht voor mijn polerouter maar weet niet of er een met datumvenster bij zit.

4 likes

Goed scherp

1 like