Mijn (huidige) favoriet, al bijna een week om de pols.
Thanks! Helaas zijn dit volgens mij zijn dit de varianten zonder datumloupe.
Ok sorryâŠ
Op mân nieuwe band. Loopt als een zonnetje, maar krijgt helaas niet genoeg draagtijd. Toch wat meer respect tonen door hem wat vaker te dragen.
Na een dag hard werken nu lekker thuis op de bank met een vintage kwarts.
Voor:
Na:
Er was een stukje vuil ergens onder de inner rotating bezel vandaan gekomen, wat zich genesteld had op plaat (links van de kleine minutenteller). Net even voorzichtig de kast opengemaakt, uurwerk eruit en weggeblazen. Ziet er weer proper uit!
Haha ik ben al lang blij dat je er aan dacht hoor Zou super chill zijn als het direct de juiste was, maar die met datumloupe zijn vrij zeldzaam, best vervelend haha.
Ăbercool Denny!
In een laatste rechte lijn richting het weekend met deze favoriet aan de pols⊠Fijn herfstweekend straks waarde collegaâs
Oei dat plaatje geeft me kippenvel - heb al jaren geleden het zoeken opgegeven naar een glas voor mijn pre? PolerouterâŠMisschien???
Gisteren grote batterijen check & change. Deze vroege electronische Egosta voor het eerst werkend en gelijk aan passend bandje geholpen. Nu nog even om voordat de auto straks een helaas noodzakelijk sleutelbeurtje krijgt wegens stroomtoevoerproblemenâŠZou het winter worden?
De Seiko 7A28 âSpeedmasterâ.
Citizen met zonnecellen uit 1976, het eerste analoge horloge dat opgeladen wordt door zonnecellen.
Flinke paneeltjes zeg !
Antieke jaren 70 techniek. Zit een Varta V15h cel in.
Lijkt me prachtig om het gezicht te zien van de AH corner medewerker:
âDoe mij maar een Varta V15Hâ
Gelukkig hebben we eBay
Volgens Jelle zijn ze zonder datum venster dus heb ook jij er niet veel aanâŠ
Overigens heb ik zelf een no date waarvan het plexi gelukkig nog ok is maar
dat leek er indertijd niet op toen ik hem van de Bay kocht, vandaar dat ik het
lotje toen heb gekocht, heb het als reserve mocht het nodig zijnâŠ