🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Mijn (huidige) favoriet, al bijna een week om de pols.

7 likes

Thanks! Helaas zijn dit volgens mij zijn dit de varianten zonder datumloupe. :frowning:

Ok sorry
 :frowning:

1 like

Op m’n nieuwe band. Loopt als een zonnetje, maar krijgt helaas niet genoeg draagtijd. Toch wat meer respect tonen door hem wat vaker te dragen.

12 likes

Na een dag hard werken nu lekker thuis op de bank met een vintage kwarts.

7 likes

Voor:

Na:

Er was een stukje vuil ergens onder de inner rotating bezel vandaan gekomen, wat zich genesteld had op plaat (links van de kleine minutenteller). Net even voorzichtig de kast opengemaakt, uurwerk eruit en weggeblazen. Ziet er weer proper uit!

7 likes

Haha ik ben al lang blij dat je er aan dacht hoor :grin: Zou super chill zijn als het direct de juiste was, maar die met datumloupe zijn vrij zeldzaam, best vervelend haha.

Übercool Denny!

1 like

In een laatste rechte lijn richting het weekend met deze favoriet aan de pols
 Fijn herfstweekend straks waarde collega’s :wink:

9 likes

Oei dat plaatje geeft me kippenvel - heb al jaren geleden het zoeken opgegeven naar een glas voor mijn pre? Polerouter
Misschien???

7 likes

Gisteren grote batterijen check & change. Deze vroege electronische Egosta voor het eerst werkend en gelijk aan passend bandje geholpen. Nu nog even om voordat de auto straks een helaas noodzakelijk sleutelbeurtje krijgt wegens stroomtoevoerproblemen
Zou het winter worden? :wink:

6 likes

De Seiko 7A28 ‘Speedmaster’.

14 likes

Citizen met zonnecellen uit 1976, het eerste analoge horloge dat opgeladen wordt door zonnecellen.

15 likes

Flinke paneeltjes zeg ! :+1:

Antieke jaren 70 techniek. Zit een Varta V15h cel in.

1 like

Lijkt me prachtig om het gezicht te zien van de AH corner medewerker:
“Doe mij maar een Varta V15H”

1 like

Gelukkig hebben we eBay :smile:

1 like

Volgens Jelle zijn ze zonder datum venster dus heb ook jij er niet veel aan

Overigens heb ik zelf een no date waarvan het plexi gelukkig nog ok is maar
dat leek er indertijd niet op toen ik hem van de Bay kocht, vandaar dat ik het
lotje toen heb gekocht, heb het als reserve mocht het nodig zijn

2 likes

7 likes