Vandaag de “ROX” op staal.
Cauny duikertje
Koopzondag in Zwolle
Bij Juwelier Geerlink is opheffingsuitverkoop. Zag enkele interessante horloges waaronder Junghans Chonoscope, Rado automatic met typische jaren 70 kast en nog aantal. M’n camera is helaas te slecht om goed op de foto te krijgen
Jaquet-Droz automatic:
Fijne zondag verder
ook mooi!
Bullhead van Citizen
Prachtig.
Mocht je die ooit wegdoen, laat het me dan weten
Vandaag deze prachtige Citizen ana digi uit 1980.
Het draagt, in mijn ogen, het beste quartz uurwerk dat Citizen heeft geproduceerd; Tijd, datum, signaalfunctie, alarm, stopwatch en timer. Kroongestuurd (de kroon is tevens pusher om tussen de verschillende modes te switchen) en de instellingen van eea door te draaien aan de kroon (na een klik uittrekken). Zeer veel onderdelen van hoge kwaliteit en veel juweeltjes, waarvan twee gebruikt worden in de turn switch van de kroon (uitzonderlijk)
Gefeliciteerd, prachtstuk!! Ik ken het gevoel - zelfs ooit eens een jaar kwijt zonder dat 't lukte met de reparatie. Eindelijk via een al gepensioneerde reparateur dit jaar weer helemaal top - en nu draag ik hem nog steeds niet haha
Heel mooi!
Deze ouwe Vialux vandaag.
Heel, heel mooi.
Voorlopig een blijvertje jongens, sta versteld van dit ding!
38mm dus fijne draagbare maat, volstalen kast, geblauwde wijzers, super movement, én een prachtige link naar het Belgische juwelenhuis Tollet. Originele doosje heb ik r ook bij.
En meerdere met je
Vandaag Plato Valjoux