🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Een dag binnen. Leuke 70’s. ’ NOS’ zoals half Ebay. In ieder geval als nieuw, loopt exact en een hapje bij de Mac kost meer…

12 likes

Schijnen ooit in de familie gezeten te hebben dus dan mag ik er af en toe ook wel eentje dragen - Searover van Orano

5 likes

7 likes

7 likes

Deze oude Omega Geneve Dynamic maar weer eens …

16 likes

Oude Slava vandaag.

10 likes

Een 6119 ‘vijfje’, 1973

8 likes

Het binnenhalen van dit klokje heeft m’n tentamencijfers geen goed gedaan… Toch ben ik er blij mee. :wink:

21 likes

Altijd mooi!

Daarom nog maar eens deze:

21 likes

Mijn Longines uit 1964, geproduceerd voor de Amerikaanse markt (in samenwerking met Wittnauer).

(De kroon moet er nog op ;))

9 likes

Ondanks het mindere weer van de afgelopen dagen toch de 912 uit de garage gehaald. Oh … de vintage … een Heuer Camaro met tropical dial en valjoux 92 binnenwerk.
Enjoy,
Gianni

27 likes

14 likes

I like it!!!

:heart_eyes: Wat een klok zeg, en in deze conditie! Een van de leukste klokjes die ik de afgelopen tijd gezien heb in ieder geval!

Ik draag zelf op dit moment een verre verwant:

6 likes

Vandaag de Edox met rode secondewijzer en band.
Past mooi bij mijn vest met veel rood.
Horloge moet wel matchen met je kleding tenslotte.:heart_eyes:

14 likes

De Pronto Sportal

2 likes

Prachtstuk! Had hem zelf met zilverkleurige dial - ook de 45min teller - en nog altijd spijt dat ik hem moest verkopen toen. Heb nog identieke modellen van Rotary etc maar dat is toch net ff anders.

Kan wel even een vrolijke noot gebruiken dus maar eens een pepsi ring op een oude Prisma gehangen en de wereld ziet er zo toch weer even wat kleuriger uit. Wat horloges al niet kunnen doen met je :wink:

10 likes

Bevalt erg goed op leer :slight_smile:

17 likes