šŸ”’ 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Prachtig…die staat ook hoog op mijn whislist!

De Elvia nog natuurlijk :smile:

13 likes

Whoa - Red light district :wink:

1 like

Even gezocht of ik jouw obscure model kan overtreffen - en ik denk dat deze ongelofelijk dunne Sanyo wel een heel eind komt toch?

9 likes

Mijn Omega Seamaster Cosmic op een nieuw bandje.

8 likes

Tuning fork tuesday

12 likes

Super hoor. Destijds (en nog steeds) een van de dunste lcd horloges. Onder LCD verzamelaars een waar collectors item :+1:

1 like

Net gechecked - 3mm op het dikste deel (thv batterijdeksel & toetsjes). Volgens mij destijds een paar gulden ofzo - zal eens kijken of er nulletjes achter zijn gekomen haha

1 like

Haha - al die jaren flinke rente gemaakt dus. Die verpakking herinner ik me maar heb ik vast weggegooid destijds…Nu maar snel in de kluis of verkopen natuurlijk :wink:

Zo eentje heb ik ook, alleen stuk helaas.
Wel een super gaaf dun klokje :slight_smile:

16 likes

Na 4 dagen dezelfde klok heel blij iets anders om de pols te hebben. Een van de favorieten in mijn collectie:

8 likes

Na 2 dagen een oud 5je nu de RemovašŸ˜„

10 likes

Speedy!

10 likes

11 likes

Zoemende Omega Electroquartz.

10 likes

Och zo dun dan liggen ze ook niet in de weg Martijn :wink: - maar als ik heel eerlijk ben heb ik er niets mee - dus misschien mag ie eens op MP zijn spierballen tonen.

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

9 likes

Een dag binnen. Leuke 70’s. ’ NOS’ zoals half Ebay. In ieder geval als nieuw, loopt exact en een hapje bij de Mac kost meer…

12 likes

Schijnen ooit in de familie gezeten te hebben dus dan mag ik er af en toe ook wel eentje dragen - Searover van Orano

5 likes