🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Wat mag zoiets moois kosten?

1 like

ik gok rond de 2.500 :grin: Nu kijken hoeveel ik er naast zit

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Je moet er maar willen mee lopen natuurlijk :grin::yum:

2 likes

Dat is vaak het probleem, qua vakmanschap een prachtig horloge maar men loopt er niet meer mee. Ik denk wel dat ie als dames horloge perfect zou zijn.

3 likes

Ergens tussen de 3500 en 5500 aan de huidige markt inderdaad. Schandalig eigenlijk als je weet dat er bijna een 2000EU aan ruw goud in zit en het toch een VC is. Een kleine 20 jaar terug eerder een 12.000EU ( toendertijd geschat door Christies)

MAAR;

Dit dus

1 like

Misschien de Aziatische markt, men kan dat soort horloges daar nog steeds waarderen, en het kleinere formaat is dan ook minder een probleem.

1 like

Moet nog eens wat deftige fotos schieten e.d. ik ga natuurlijk niet over de prijs. Als mvr niet akkoord is gaat het niet en ik doe niet zo graag zaken op die manier :stuck_out_tongue:

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Waren we maar vrouw, dan was deze hobby zo veel goedkoper :sweat_smile:

1 like

13 likes

Ik heb mijn vriendin ooit een mooie jaren '70 Citizen gekocht, en nu wil ze geen horloges meer. (“Ik héb toch al een horloge?”)

2 likes

Casiotron, 1976

11 likes

Mooie vroege! Rot dingen om in te stellen, ik heb ook de wereld tijden casio uit die tijd, die is nóg vervelender.
O ja, 0634 topic al gezien? :slight_smile:

Nee joh, deze Casio module 03 (NEC) is juist erg makkelijk in te stellen in tegenstelling tot andere (eerdere en latere) modules ; pusher links boven activeert direct de setting modus en de pusher links onder doet de seconden resetten op 0 (handig!)

Hier nog een foto van het uurwerk van dit horloge genomen tijdens de service een paar jaar geleden, genieten!

1 like

Wow.

Ik benijd je, een student in het bezit van horloges waar de gemiddelde bankdirecteur of anderzijds grootverdiener zich niet voor hoeft te schamen.

En een goede smaak daarboven.

Vandaag deze Seiko :smile:

20 likes

Valt inderdaad mee, ik heb hem in de tissot versie (zelfde module dacht ik) en in mijn herinnering viel het tegen, maar dat kan ook komen door die world timer. Ik zal er weer eens een batterij in doen :slight_smile:

Ja dat hoor ik echt zo vaak.
En bij “je hebt toch ook al schoenen” dan is de “kiet te klein” :zipper_mouth: :thinking:

1 like

Dank u :slight_smile:
En al zeg ik het zelf, niks ‘cadeau’ gehad.

1 like