Dank je.
Timex vandaag.
De Casio en Tissot worldtimer zijn inderdaad vrij onlogisch in te stellen; wachten totdat de secondenmarker in de 50 secs staat, je hebt dan tien seconden om de setting modus te activeren. Maar ook hier een prachtig (ceramisch bij dat uurwerk) solid state circuitje, goed ingeregeld loopt dat op 0.5 a 1,5 seconden afwijking per maand secuur!
Qua bouw wel erg verschillend, de module 17 is iets eenvoudiger (de 03 module heeft twee lagen PCB verbonden door een stripje met geleidende banen. Op de foto is alleen het bovenste circuit zichtbaar)
Dit Seiko stofhappertje gaat morgen mee aan de pols naar de AlbertCuypmarkt. Een klein minpuntje is mischien wel de Citizen rijstband Ik vermeld het maar netjes…moi klukske nie ?
Hoeveel heb je er eigenlijk van die 70’s seiko’s? Zie er een hoop mooie langskomen
Ik heb er niet weinig maar ook weer niet zo overdreven veel. Allemaal voor weinig weggesnoept van Marktplaats omdat niemand ze wilde. Komende tijd laat ik er nog een paar leukertjes zien groet, nitraM
Omgedraaide panda
Allemaal weggesnoept van Marktplaats (toen het nog leuk was)
Rond 2000 kostte dat spul nog niet zoveel. Had je voor 150 dollar een nette 6105 duiker om maar een overhyped model te noemen.
Martijn, helemaal mee eens Jumbo’s in de Wastora-uitverkoop voor fl. 175-- Beide met de originele banden begin 2000 allebei gekocht van de 1e eigenaar. Dat waren nog eens tijden. Gebruik je de seiko standaard nog ?
Ja, daar zit de Seiko van de overleden vader van een goede vriendin van mij op. Die Seiko heb ik ooit gerepareerd (ander circuit) en ik mocht hem hebben, helaas veel te snel.
Mooi fris klukske inderdaad!
Op EBay komt ook wel wat leuks nog voorbij af en toe. Heb zelf ook wel het e.a. er van gekocht en ook een groot deel er van weer verkocht.
Wow / en ziet er ook nog eens als nieuw uit. Hier nog eens een broertje om de klassieke LCD een beetje in de spots te zetten
Vandaag de Technos Sky Diver, 30 jewels variant;
Vers van de rommelmert deze morgen,Pontiac Hydraulica 3
Mooie klok!
Maar wat staat daar nu voor trio op de schouw?
Heel fraai!
Thanks,heb 'm wel wat opgeknapt en schoongemaakt