Had 'm al een tijdje op het oog Gekocht van een andere verzamelaar.
Kan het nóg “quartziger”?
Dit bandje past beter denk ik
van deze generatie bedoel ik…
winnende combinatie!! Maandags mooiste - nu al…
Sjeeee wat een coole timebox! Lijkt in niets meer op die tv-cases van ongeveer dezelfde periode toch?! Doet me vooral qua wijzerplaatje meer denken aan de ‘Monaco’ chronograaf die ze even samen met enicar leverden.
Het is een zeer vroege quartz met een hele rare techniek uit de tijd dat men nog aan het uitzoeken was hoe je een stappenmotor kon maken die klein genoeg zou zijn. Eerder in dit topic heb ik hem ook al laten zien
(Ik mag van mijn telefoon ineens geen linkje meer plakken maar zoek op Google maar op Seiko 3923a en dan de site van Crazywatches )
http://www.crazywatches.pl/seiko-3923a-vfa-led-quartz-1973
Het lukt dus wel als ik niet eerst ga typen blijkbaar…
Maandag Quartzendag. Deze indrukwekkende jongen overgenomen van een forumlid. Foeilelijk ding of vet cool, iedere submariner verbleekt bij dit smaakvolle of smaakloze elektronische geweld van Seiko. Polsshoot volgt.
Mooi! Die heb ik in de zilverkleurige versie met zwarte draairing.
Al een paar dagen deze lelijkerd om - hij zit & loopt wel lekker n.l. en dat kan weer van heel veel knappe horloges niet gezegd worden
Oude vijfjes op die gammele goedkope stalen bandjes dragen inderdaad altijd verrassend lekker altijd
Doet een beetje denken aan mijn onvolprezen Airliner (ook nog op zomertijd ingesteld ja, klopt)
Ik zag het ook ja, knop rechts onder even ingedrukt houden en de wijzers draaien netjes een uur achteruit
Oeii - 't is dat ik er al één als mooiste van de dag heb uitgeroepen anders…
nou niet mijn Airliner Martijn - r.o. is de alarm activatie
Martijn mooie stalen uitvoering wel ietsie pietsie minder ordinair dan mijn bicolour uitvoering. De inner chapterring geeft aan GMT (Greenwitch Medium Time) en Londen. Volgen mij is dat een foutje. Ach de hele klok is fout in positieve zin. greets nitraM
!! WAT EEN BEEST VAN EEN KLOK !!