Familie van mijn Breitling die vandaag de pols siert?
Heb ook een Precimax.
Een chronograph met een 45 min. Subdial
Heel mooi ding.
Ligt intussen bij mijn ouders in huis te wachten op het moment dat ik hem weer eens uit het laadje haal.
Ga ik wel doen.
Foto volgt!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Een 3aka3 MO CCCP Komandirski vandaag met het redelijk bijzondere kaliber 2234 onder de kap.
Fraaie klok weer - broertje van deze gehandicapte navigator
Mooi klokkie!
Moest toch even nadenken of ik hem niet per ongeluk verkocht had haha - die ziet er nog super uit zeg!
Mooie Monza!
Is het deze van MP? Ziet er op deze foto een heel stuk beter uit.
Enjoy,
Gianni
Dank je, dat is hem inderdaad
@Domega & @ septentrio
Een like op een horloge gepost in januari dit jaar, sympathiek
Op zoek naar een identiek uurwerk voor @jeroenvisser zijn Data-lux lcd 120 (helaas niet gevonden, Jeroen) kwam ik in de âHong Kong Quartzen en 'die-bekijk-ik-later-nog-wel-eens quartzenâ-bak (aangetaste niet Japanese of Zwitserse uurwerken) deze brute knakker tegen.
Samen in een zakje met twee andere LCDâs die een soortgelijk uurwerkje dragen van dezelfde bouw en fabrikant, maar latere modellen (met een kunststof circuit). Ik was ze vergeten.
Het uurwerkje in dit horloge draagt een porcelijn/ceramisch circuitje en daar heb ik me vanavond even over gebogen boven de microscoop. Ik vermoed dat het is gefabriceerd in Japan door een kleine speler, maar kan ook Singapore of zelfs Hong Kong zijn.
Na reiniging, wat klein her-soldeerwerk en afregelen een werkende classic van een wat obscuur en onbekend âmerkâ;
Een âwide screenâ âHPI Quartzâ waarvan de binnenzijde vd deksel is gemerkt âagon watch ltdâ (daar is wel iets over te vinden, een Zwitserse connectie, maar daar houdt het op). Op de deksel âSwiss case - stainless steel backâ en 'mod dep. / 700-1076 LCDâ
Mn aanname op basis van nummering en bouw is dus oktober 1976
Zo, een hele mond vol voor deze nieuwe oude âoudeâ aanwinst
Hmmmmm, mooi man. Spijt!
hmmm agon rings a bell⊠Maar of ik dat weer zo een twee drie boven water krijg, dat betwijfel ik. Wel respect voor jouw doorzettingsvermogen - ik ging er altijd van uit dat een led of LCD horloge dat niet werkt in de doos met âopgegevenâ sticker moest belanden
hahah ik heb hiervan de zwarte variant.
Dat was destijds mn eerste mechanische horloge(en geen modemerk) . Helemaal mooi tot dat ik erachter kwam dat het glaasje na 4 keer eruit te zijn gevallen toch echt niet de juiste maat was.
En op een dag keek ik naar mb pols. Glaasje weg en wijzers eraf⊠Veel geleerd sindsdien, die âtijdloze klokâ blijft als reminder dat ebay oppassen blijft. .
Samenvatting: Die van jou ziet er nog verdomd goed uit!
Mooie 1806 die heb ik ook gehad en wil ik weer in de toekomst of een 816 navitimer ook erg mooi
Mido met ESA9181.
Oversized Welsbro met Venus 178 uurwerk:
Mijn eerste vintage.