Thanks!
Vandaag de Delbana met landeron 48 weer. Ik merk dat ik hem toch minimaal eens per week uit de kist haal, heerlijk horloge, maar ook de lizard eraan draagt heerlijk! Wel wil ik ooit nog eens de wijzers in een meer matchende kleur laten relumen, ik ga me er de laatste tijd steeds meer aan storen.
Goed/lang zoeken, en anders de “lcd massage” truuk proberen.
http://www.thewatchsite.com/34-watchmaking-tinkering/255866-any-repair-lcd-screens-like.html
Nogmaals Dugena
1938 dokters klokje met flyback Landeron 47 - deze werden aangekocht door ziekenhuizen late jaren '30 en moesten bijgevolg merkloos zijn.
Gisteren de Omega om, maar vandaag weer geswitcht naar de Zodiac.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Wega met AS 1686
mooike
Flink gebruikte Rus.
Dit shotje wou ik ook nog even delen, hoe mooi was de esthetiek van de chrono al eind jaren '30 - ze meet trouwens een 35mm.
De RADO diastar met zirkonia-glimmertjes en facet geslepen glaasje om tijdens de kerst feestelijk te dragen. Deze RADO kocht ik tezamen met een Revue Thommen cricket in Den Haag bij een sjieke dame. De cricket heb ik achteraf veel te goedkoop verkocht.
Zoeken, zoeken, zoeken op een oud USB-stickje en gevonden !!
De Revue Thommen cricket heb ik verkocht, later een beetje spijt van gehad.
Eigenlijk al een tijdje de 6138, maar voor het forum heel even één van de Glycine Vacuum horloges. Eentje ligt al jaren op een nieuw glas te wachten dat op een heel speciale manier - tussen twee klauwtjes - op zijn plek wordt gehouden. De Glycine van deze foto is ooit geserviced en sindsdien zo ‘vacuum’ dat de kroon amper te verstellen is. Gelukkig zijn het automaatjes
Gezond bezig. Is deze nog te jong om als vintage door te gaan?
Zometeen de laatste vlucht van het jaar
Fantastisch, lijkt wel op de mijne, een Seamaster bumper automatic uit 1952
Evening-switch naar de Polerouter:
Fraaie verschijning hoor!