🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

10 likes

Bij ons thuis staat de kerstboom met lampjes te twinkelleren en we hebben dit jaar gekozen voor een klein boompje met kluit. Bijna kerst dus tijd om je glimmers uit het stof te halen ! Deze Bulova Super Seville CALENDAR kreeg ik kadoo van een horloge gek die ook iets had met gitaren, vulpennen en losse handel :sunglasses:

7 likes

Ah ja heb zelf er een met 8m25(uit mn hoofd) die het ook heeft. Desalniettemin ziet er uit als een quartz module met lekker veel toeters en bellen.
Ergens zien dit soort modellen er wel een beetje fout uit maar dat vind ik er wel gaaf aan. :thumbsup:

2 likes

@Dpvh Ja klopt! De horloge heeft een beetje een steampunk stijl, wat wel vet is :slight_smile:

1 like

Bumper aan bumper aan bumper aan - een aardige kettingpost moet dit kunnen worden :sweat_smile:

10 likes

Meer heb ik niet …
Bumper 1950 cal.342

10 likes

Wel veelal redials stoort je dat niet?

1 like

Bumper cal.342 wel Britix ook. cal. 342 - niet.

9 likes

Overgenomen van forumlid tijdje terug.
Mooi grijs op grijs op grijs…

15 likes

Mooi effect ook met die brede kast.

Evening swap… mijn geboortejaarhorlosie… :slight_smile:

7 likes

Vanavond deze testen:

Na een complete service voor forumlid @tjeerd

13 likes

Kwaliteitswerk van André weer, een vakman die foutloos werk levert.

Nieuwe aanschaf: een Seiko Lord Marvel. Kwam vandaag aan uit Japan.

Review en foto’s volgen ergens na kerst.

14 likes

Verschil is inderdaad dat pijltje en een verticaal streepje, verder niet hoor :slight_smile:

Klopt het is een goed alternatief. Maar ik ben zo’n neuroot die dan alles liever origineel en perfect heeft :sweat_smile: Mischien dat er wel eens een M159-5028 module op Ebay komt of een donor horloge maar dat weet jij vast beter dan ik.

1 like

Mooi horloge! :scream: