🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Nee zeker niet. Eerder in hele goede conditie. En foto genomen met mix van kunstlicht en natuurlijk licht.

Vandaag de Dugena “digital” uit de crazy 70s om.

11 likes

1976 Futurisme

5 likes

Mooi bandje heeft deze !

1 like

De Sicura vandaag :slight_smile:

Fijne woensdag allemaal :slight_smile:

9 likes

Volgens mij heeft die ook “Dancing” hands of vergis ik me?

Bumper aan bumper…

6 likes

Mooie staat deze Seiko zeg? Travelling in time?

7 likes

Helaas heeft mijn model deze functie niet, zou wel leuk zijn. De 6m25 heeft deze functie wel, lijkt veel op de 6m13 (mijn seiko)

Alpina met kaliber 598. Jaren 50 volgens mij :slight_smile:

12 likes

Het Zwitserleven gevoel komt pas echt over bij een Alpina :wink:

2 likes

11 likes

Ik weet het, randje (of eigenlijk nog niet) vintage, maar de lume op de plaat heeft na 20 jaar toch zo’n mooie vintage uitstraling gekregen, dat ik hem toch ook hier maar post…:slight_smile:

4 likes

Volgens mij heeeeel lang geleden ooit in mijn collectie gezeten- Leuk weer te zien!

ik doe mee met 1976 futurisme. De andere nieuwe aanwinst, heeft nog wel een hoop werk nodig helaas.

7 likes

Had je dat eerder geposte linkje al gezien van mij? Nieuw LCD scherm is makkelijk te vinden voor een lage prijs. Dus dan kan je experimenteren met deze, kijken of je de “vlek” voorzichtig terug kan duwen met je vingers.(na demontage natuurlijk) Soms lukt het en stuk is ie toch al.

1 like

Ja had die gezien maar dat is niet voor dit specifieke model toch? Als je een module van dit model weet hoor ik het graag :grin: Ik zit een beetje te twijfelen omdat ik hem liever 100% origineel hou.

Zou zomaar kunnen, erg blij mee!

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Bumper aan bumper aan
Bumper 1950 cal. 342

17 likes