Nee zeker niet. Eerder in hele goede conditie. En foto genomen met mix van kunstlicht en natuurlijk licht.
Vandaag de Dugena “digital” uit de crazy 70s om.
Mooi bandje heeft deze !
De Sicura vandaag
Fijne woensdag allemaal
Volgens mij heeft die ook “Dancing” hands of vergis ik me?
Bumper aan bumper…
Mooie staat deze Seiko zeg? Travelling in time?
Helaas heeft mijn model deze functie niet, zou wel leuk zijn. De 6m25 heeft deze functie wel, lijkt veel op de 6m13 (mijn seiko)
Alpina met kaliber 598. Jaren 50 volgens mij
Het Zwitserleven gevoel komt pas echt over bij een Alpina
Ik weet het, randje (of eigenlijk nog niet) vintage, maar de lume op de plaat heeft na 20 jaar toch zo’n mooie vintage uitstraling gekregen, dat ik hem toch ook hier maar post…
Volgens mij heeeeel lang geleden ooit in mijn collectie gezeten- Leuk weer te zien!
ik doe mee met 1976 futurisme. De andere nieuwe aanwinst, heeft nog wel een hoop werk nodig helaas.
Had je dat eerder geposte linkje al gezien van mij? Nieuw LCD scherm is makkelijk te vinden voor een lage prijs. Dus dan kan je experimenteren met deze, kijken of je de “vlek” voorzichtig terug kan duwen met je vingers.(na demontage natuurlijk) Soms lukt het en stuk is ie toch al.
Ja had die gezien maar dat is niet voor dit specifieke model toch? Als je een module van dit model weet hoor ik het graag Ik zit een beetje te twijfelen omdat ik hem liever 100% origineel hou.
Zou zomaar kunnen, erg blij mee!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Bumper aan bumper aan
Bumper 1950 cal. 342