Net binnengekomen als een van de betere in een koop van 40 horloges van de baaij. Grotendeels meuk, maar met een paar aardige, waaronder dit Ancre duikertje waarvan er waarschijnlijk niet zoveel zijn gemaakt, want ik kom ze weinig tegen.
Een automaat, nog niet open gemaakt, dus geen idee welk caliber, Glas moet nog (hoognodig) worden gepolijst en hij zit nog even op een nato voor de test. Geen zin om de datum aan te passen, maar hij wisselt wel keurig op tijd en het loopt tot nu toe prima op tijd.
Begonnen met de Enicar, maar de dag afgemaakt op de Kama van mijn Poolse opa.
Beide op zelfgemaakte bandjes.
Raketje vandaag
Fijne maandag allemaal
Nog steeds
Ouwe quartz
Mijn beste,
Knap hoor, die zelfgemaakte horloge bandjes.
Orologio Signaturis Temporis.
Vandaag deze.
Mooie Dodane!
Wat is Dodane?
Ben een leek nog
Dit is een Enicar
Denny73 doelde op een ander klokje. In zijn post reageert hij op een andere post. Dus niet op jouw enicar.
pontiac
prachtig ,mooie klok,welk jaar?
wel aparte bandaansluiting.
Quartz maandag hè
Avondwissel: de Amphibia Antimagnetic.
Vandaag mijn rommelmarkt Indus uitgeprobeerd. …en goed bevonden.
Dodane is een Frans horloge merk die horloges aan het Franse luchtmacht leverde. Ik reageerde op de foto waarop twee Franse horloges op staan; een record (nu longines) en een Dodane.
Ook heel mooi op dit bandje!
Vandaag de Gigandet.
Vanmorgen begonnen met de Seiko Helmet, inmiddels echter geswitched naar een Monster
Quartzduikertje van Wyler Vetta, de Aquarama. Mooi met eveneens matzwarte datumring en symmetrische kast (links ook de kroonbescherming min of meer doorgevoerd). 38 mm, schroefkroon…
Band heeft solid links maar is verder blanco. Eens zoeken of die erbij hoort…