šŸ”’ 2016: Welke vintage draag je vandaag?

vanmiddag de certina, net terug van onderhoudsbeurt, loopt en draait weer goed!

5 likes

Dezehhhh :wink:

4 likes

Obscure Oriƫnt met mooie blauwe plaat.

3 likes

Vandaag de velona die er heel mooi uitziet

3 likes

Uurwerkje van de Wyler Vetta…

5 likes

13 likes

Deze dus!

6 likes

klassiek

6 likes

Telt deze al als vintage? SLR001 Quartz Monster

2 likes

Net binnen, ik maak later nog wel ff een topique aan.

9 likes

10 likes

Mooi man. Ik doe mee vandaag:

5 likes

Mooi!!! Alleen beetje jammer van die rechte uurwijzer. Is die origineel of is de minutenwijzer after market?

Dankjewel @EricA bij mijn weten hoort het zo, zoals ook te zien bij mijn Megasonic, heb ik van de eerste eigenaar overgenomen. :slight_smile:

6 likes

I see. Was me eigenlijk nooit eerder opgevallen. Het blijft natuurlijk een mooie klok. Veel draagplezier gewenst.

1 like

Foto van gisteren en toen stonden de dag en datum ook al niet goed. Geen zin om te hannessen :wink:
Deze beauty vandaag:

18 likes

Gisteren gearriveerd uit Japan:

Tikt na 48 jaar nog vrolijk door. Alleen de datumsnelverstelling is, zoals bij vele van dit type, in de afgelopen halve eeuw reeds overleden…

6 likes

Prachtig exemplaar!

Dag en datum laat ik meestal ook maar voor wat het is; ik heb het in het begin nog wel eens geprobeerd maar niet helemaal goed opgelet, stond uiteindelijk de dag weer een te ver, kun je weer opnieuw beginnen… :grin:

Dank je! Ja, ik heb toch een telefoon voor de datum…of Outlook :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Precies, ik zit de hele dag achter de computer, datum staat rechtsonder in de hoek.
De tijd natuurlijk ook, maar daarvoor kijk ik dan toch weer op m’n horloge. :smile: