🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Apart en ontzettend vet!

1 like

Heel apart! Verkopen!!! Aan mij… :slight_smile:

1 like

De mijne is een 1162 met 162 endlinks. Ik heb een identieke gevonden op Uhrforum, waarvan de eigenaar zegt dat-ie hem op een Speedmaster Mk II had zitten:

http://uhrforum.de/omega-speedmaster-mark-serie-stahlband-1162-leicht-defekt-t76459

Nadere info is zeer welkom. Stalen Omega-banden vormen letterlijk en figuurlijk nog te zeer een ‘missing link’ in mijn horlogekennis. :grin:

Dat zou me toch echt verbazen aangezien een Mark II 20 mm eindlinks heeft en een Chronostop 145.007 22 mm. Of hij/jij moet er andere endlinks op hebben gezet?

Ik heb het horloge gekocht zoals het nu is. Gezien de draagsporen hebben het horloge en de band al heel lang bij elkaar gehoord. De endlinks zijn ook exact dezelfde als die op de foto’s in de advertentie op Uhrforum. Ze zijn iets smaller dan de breedste eerste schakel van de band. Maar zoals gezegd schiet mijn kennis hier tekort.

20 likes

Vandaag de Seiko 7A38 chrono:

Fijne zondag verder :sunglasses:

7 likes

Die JLC blijft prachtig!!!

1787 JLC Mooi horloge, maar om nu 2 dagen achterelkaar te dragen :scream: is armoe hoor :imp: of ben ik stikkem jaloers op :blush:
Groeten Iwan :motorcycle:

Ik heb wel eens een hele week dezelfde om…
Maar ik heb er ook niet zooooooooveeeeeeeeeeeeeel :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

50 trotse mm-ers ! :slight_smile:

.

Op zijn mooie Ko-strap :slight_smile:

Fijne maandag allemaal! :slight_smile:

4 likes

Wat een fraaie achterkant…
Vanavond stoofpotje, hazenpeper?

1 like

‘Hooked 7’

20 likes

Chronostar.
Geen vintage deze keer, ik geloof zelfs mijn enige quartz.
(oudere foto, vandaar dat de datum niet klopt.)

1 like

Vanochtend mijn mooiste klontje goud omgegespt.

14 likes

Vandaag deze om.

10 likes

Omega uit de jaren 70 :smile:

8 likes

Mijn 1989 Poljot Sturmanskie “Rotor” een aparte wijzerplaat gemaakt voor de voetbalclub FC Rotor uit Volgograd.

7 likes

Vandaag een kleine fijne :slight_smile:

Fijne dinsdag allemaal :slight_smile:

5 likes

Military madness vandaag, met de CWC op leer.

Fijne dag allemaal!

6 likes