Bedankt. Die vintage Seamasters zijn heel fraai. Ik ben zelf ook al een tijdje aan het kijken naar een 176.007
@Watch4Beauty hier ook een chronostop vandaag
Breitling alweer…
Gr. Roel
Mocht je het glas ooit willen vervangen kan ik eBay lid Kleinvintageparts uit de US aanraden. Goede ervaringen mee
Mijn mooie Elgin (1905)
Fijne zondag allemaal
Als je maar ongeveer weet hoe laat het is Ural, oudere versie nog zonder secondewijzer.
Deze zat ook bij de partij Russische horloges van gisteren.
Mocht het ooit vervelen, dan heb ik wel interesse
Vandaag is het een Seiko Panda
Met bijbehorende band, zie ik. De mijne heeft niet de juiste endlinks, of de band hoort oorspronkelijk bij een Speedmaster, daar ben ik niet helemaal zeker van.
Deze, oud met nieuw bandje.
Alweer de Roamer Stingray S op 50 jaar oude, elastische shark mesh; maken ze niet meer, zulke kwaliteit!
Geweldig, een soortgelijk horloge moet er hier ook nog eens komen.
Verders een boel mooie chrono’s de afgelopen dagen!
Vanmiddag tussen de buien genieten van het zonnetje met z’n tweetjes en de Aquastar op z’n nieuwe NOS blauwe tropic.
Het zal geen Speedmaster band zijn aangezien die 20mm endlinks had. Dan was het de 1162 met 173 endlinks geweest,
Ik denk dat jij de 1162 met 172 endlinks hebt. Voor zover ik weet zat deze o.a. op de Flightmaster aangezien die ook 22 mm heeft,
Het is weer zo’n ik kan niet kiezen dag vandaag…begonnen met een Kama, toen even een Poljot omgehad en vervolgens een Vostok. Nu de Kirovskie en die mag vandaag blijven
[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/kirov_zpsi05h8z2n.jpg.html][/URL]
Voor mij vandaag de Movado Vind het een apart horloge.