Ben je al bij Luitjens geweest in Musselkanaal? Kun je gewoon een aantal horloges op zicht bestellen. Aardige lui met een leuke verzameling horloges (Hamilton/Tissot/Certina etc.)
Mooi vlakbie ja!
Ben je al bij Luitjens geweest in Musselkanaal? Kun je gewoon een aantal horloges op zicht bestellen. Aardige lui met een leuke verzameling horloges (Hamilton/Tissot/Certina etc.)
Mooi vlakbie ja!
Ik denk dat Solojapan op ebay uitsluitsel kan geven.
Ook denk ik dat het een wijze keuze is, in die zin dat dat ding erg solide is. Die kan als beater en op wat nettere gelegenheden nog prima, ook al is het geen dress horloge.
Eerlijk gezegd vind ik voor een heer op leeftijd misschien ook de sportievere sportchrono’s die hier de revue gepasseerd zijn iets te. Niet alleen omdat het allemaal groter en sportiever is dan ik zou doen, maar ook omdat het druk wordt en eerlijk gezegd het nachtzicht op leeftijd wat slapper wordt, de netvliezen worden stijver.
Dan wil je iets wat je af kunt lezen. Grappig genoeg is die vintage Citizen perfect, in dat opzicht.
Ik had deze nog gezien van @SjoerdKurstjens in wat dragen we vandaaag. Geen idee wat ie kost, maar mooi en tijdloze quartz:
Zoektocht is nog maar net gestart. Had niet aan Luitjens gedacht.
Zoals het nu lijkt, gaat het richting een Alpinist… Enige twijfel is nog het formaat een beetje en of hij toch nog een automaat wil.
(En anders binnenkort op zoek naar een watchwinder )
Deze heb ik zelf in de moonlight shopping voor 430 euro gekocht, volgens mij is hij daarvoor ook online te vinden
Edit: bij t outlet trouwens
Waarom moet het quartz zijn?
Kijk ook eens bij www.seriouswatches.eu
Dat is een webwinkel, maar met een showroom in Nijega. Moet je veel kunnen zien, wat je anders enkel over het web kan bestellen.
Dat had hij als voorkeur. Hij vindt het bij zijn vintage vervelend dat hij 's ochtends stil staat. De gangsreserve is bij de vintage aan de lage kant.
Maar nu de Alpinist voorbij komt, is een automaat ook een optie geworden
Ah oké.
Wellicht een gps Citizen kopen bij
Mag Super Titanium ook? Ik vind deze wel mooi maar er is genoeg keuze…
Iedereen bedankt voor het meedenken. Het gaat de Alpinist worden. Een keuze die ik niet van te voren gedacht had, maar daarom misschien nog wel extra leuk