🔒 Omega speedmaster 50th anniversary- helaas fake 🔒

Ik heb geen fake Omega horloges in rommelpotten! :thinking:
.

1 like

Veel voorbarige conclusies, alleen dat die fake is mag duidelijk zijn.

1 like


Ik denk dat dit het probleem is.:wink:
Even klikken op het lege beeld haha

4 likes

Mooi.

Die is hard!! :joy::joy::joy:

1 like

Niet zo bedoeld hoor

Dat zou ik ook zeggen! :smiling_imp:

Ok, dit forum is blijkbaar niet bedoeld voor de sporadische horlogeliefhebber zoals mij, maar voor de cynische desktop-horlogesnob.

H-Plar; mijn sarcastische excuses dat ik inderdaad nog wel wat hobby’s heb, en ook nog eens een job en een gezin heb. Goed van je om dat nog eens in de verf te zetten. Flauw van je om dit een probleem te noemen.

Slotje erop, ik zal voortaan enkel nog in Seiko- en Orient-topics posten en nooit meer buiten mijn comfortzone kleuren!

10 likes

Je had jezelf een hoop gezeur kunnen besparen door 1 minuut te spenderen aan een Google zoekopdracht.

3 likes

De uren- en minutenwijzer staan nog slechter uitgelijnd dan Omega zelf doet! :upside_down_face:

Serieus, voordat je een dergelijke post plaatst, beter eerst even zelf foto’s van het origineel googlen. Dan ben je er in principe snel uit hoor. Maar OK, wij hebben wel getrainde ogen.

Great minds think alike. :grin:

Ik zet er wel een slotje op. :+1:

1 like

zucht

1 like

Je moet niet zuchten, nergens voor nodig, aardig zijn voor iedereen is voor vele een te zware inspanning, ik vind het leuk dat je weer iets gevonden hebt wat helaas fake is, Maar je kunt het dragen en zien hoe laat het is, meer moet dat niet zijn. Veel plezier ermee, en misschien volgende keer een echte

4 likes

Ik zal wel uitgelachen worden, maar ik zie het zo snel niet hoor, dat ie nep is. Natuurlijk lijkt dat internetplaatje dr totaal niet op, maar internetplaatjes lijken ook vaak niet op een echte. Bovendien is de vondst van TS een gebruikte. Zo zinnig vond ik die vergelijking dus niet. Er wordt veel geroepen dat het gemakkelijk te zien is dat het nep is. Maar ik zou het sterker/ overtuigender vinden als men dan ook benoemd wát dan zo slecht is. Slecht uitgelijnde wijzers? Hoe moet ik dat zien dan? Misschien ben ik halfblind hoor, maar ik draag vooralsnog geen bril/ lenzen… (kan het probleem zijn natuurlijk :rofl:)

Edit: ik zie iets! Hij heeft geen pie-pan!

7 likes

Hoe dan?!? :confounded:
Net alsof je wanneer je een paar duizend euro voor een Speedmaster 50th anniversary had betaald dat spontaan bent vergeten. If you need to ask dan weet je al genoeg, nep. Dat ding komt toch niet zomaar in je ‘rommelpot’?

…bij het opruimen van de woonst van een persoon met een “hevige verzamelwoede” …

Dingen worden echt niet duidelijker dan dit. Extreeeeem slechte fake.
Als je interesse had in het model en je ook nog maar een minimum ingelezen had, dan zag je dat ook. Daarom dat er niet de moeite gedaan wordt om het uit te leggen.

Ik heb niet meer gedaan dan dat internetplaatje bekijken wat even hierboven gepost werd, en dat vind ik toch best overeenkomstig hoor…

You is a troll?

Nee hoor :slight_smile: half blind dan denk ik

1 like

Forumdeformatie. Je moet het juist toejuichen als het laagdrempelig blijft.