Ik heb geen idee mbt de doorsnede Nils - Zal hem eens nameten - doe toch niets anders momenteel voor de meeste horloges die ik aanbied haha Misschien moet ik ze eens per mm gaan verkopen, veel meer willen de meesten er toch niet van weten
Doe je dat alleen hier op de markt? Ik heb er ook wel eens op MP gezien van jou…
Ja maar die mm vind ik heel belangrijk want voor mij ben ik erachter dat als ze kleiner dan minstens 35mm zijn ik ze niet draag of aandoe…
Staat niet in je advertentie:sunglasses:
Overal en nergens Nils, zelden op HF. Wel eens een horloge, of een paar bandjes - maar met weinig response, hoeft ook niet. Ik vind het vooral een redelijk leerzaam forum maar zie het ook meer als een soort magazine uit Italië of Duitsland die ik vroeger voor de plaatjes kocht
Ik zet heel eigenwijs de mm niet in mijn advertenties, omdat ik van die blabla totaal niets begrijp. Heb jij wel eens mensen een bril zien kopen met een rolmaatje in hun handen???
Oh dat vind ik wel jammer, zou graag wel alles zien wat je in de aanbieding hebt, ik kijk alleen niet zoveel meer op MP of andere…meestal hier op HF en op UF…en nieuw dan.
Plaatjes kijken doen we allemaal graag op HF😁
Nee die passen hem dan, maar bij op afstand kopen zouden ze het misschien ook wel willen weten anders krijgen ze misschien zo iets thuis:joy:
Meeste wat ik aanbied is toch 3 of 4mm te klein voor je Nils , maar als ik denk dat er een keer iets voor je bij zit zal ik je een PM sturen ok??
Oke dat is goed…bedankt!
Ik vind voor mijn pols de verhouding tussen bezel en wijzerplaat veel interessanter dan de doorsnede van het totaal, en dan heeft daarbij ook de invulling op die wijzerplaat en zelfs een (schakel)band een enorm optische impact voor mijn koopimpuls.
Ik vermoed ook dat ik als ik in deze tijd nog zou verzamelen, ik totaal NIETS aan horloges op internet zou kopen. Net zo min als een bril of schoenen. Maar iedereen is gelukkig anders dus ik kan gewoon online adverteren haha
Ja zulke sla ik dus over😎…Al zelfs gehad dat er 36mm stond en toen ik hem kreeg was die 33mm.
Erg jamner zulke dingen
Ik vind het enkel jammer dat het geen stalen kast is
ach Nils wat is nou 3mm, een keer er even op gaan staan en je bent er al
Leuke weer. En een lekker scherpe kast ook!
Kan ook niet echt gepoetst worden, is een verchroomde kast